Gå til innhold

Hjelp? Jeg er 15.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg håper på litt hjelp her.

født: 050792

Beklager hvis du har mye å gjøre :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså.

Glemte å skrive spørsmålet.

Er jeg gravid?

født: 050792

Bare si ifra om det er noe annet du vil vite som gjør det enklere for deg å finne ut altså :)

Vil bare ha ditt syn før jeg tørr å ta en test.

Skrevet

Født 1990,da er du ikke 15 ????

Skrevet

Anonym! det står ikke at hun er født i 1990, men at hun er født i 1992. stemmer jo at hun er 15 år da. fyller vel 16 i løpet av dette året. hun har vel like stor rett som alle oss andre til å få svar på sine spørsmål vel??!!!

Skrevet

Hmm...ser nå at det står 1990 på profilen din lillebolla. da er du jo ikke 15 men 17 eller 18!

Skrevet

Jeg får ikke opp at du er gravid men du bør være litt forsiktig.

Skrevet

Det står 1990 på profilen min ja, men det er for å ikke få så mye oppmerksomhet over at jeg er 15.

Skrevet

Det er selvfølgelig ingen som har noe med hva du gjør eller ikke gjør. Men jeg må bare få si en ting. Jeg var der selv da jeg var 15-16 år. Av forskjellige naive egoistiske grunner så ønsket jeg meg såååå veldig en baby. Og jeg var veldig uforsiktig. Men heldigvis så ble jeg ikke gravid, og takk for det. Jeg visste jo ingenting om ansvaret, hadde ingen utdannelse og ingen jobb, men tenkte at alt var så enkelt liksom... Jeg er sjeleglad for at jeg ikke ble gravid i den tida, det hadde nok ikke gått, hadde nok hatt et helt annerledes liv i dag da. Jeg ble gravid for første gang da jeg var 25. Det var et "uhell", men syntes det var helt ok å bli gravid for første gang da, selv om det var et kjempestort ansvar og litt skremmende i starten. Nå venter jeg nummer 3, og er 32, og er heldigvis enda mer moden enn da jeg fikk første for 7 år siden.. Men uansett, lykke til med dine valg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...