MÅNS m/lilleMarius Skrevet 6. juni 2008 #1 Del Skrevet 6. juni 2008 Flere? Er det bare smågutta som er det? Her finner junior frem selv. Drar i bhen og gensern... Gleder meg til han slutter.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MÅNS m/lilleMarius Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #2 Del Skrevet 20. juni 2008 Siste par ukene har det bare vært "morra-pupp". men den må han ha, ellers blir det hyl og grining:)hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 20. juni 2008 #3 Del Skrevet 20. juni 2008 Slutta for et par uka sia.:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aa11bb22 Skrevet 21. juni 2008 #4 Del Skrevet 21. juni 2008 Jenta mi er også veldig glad i pupp. Hun finner også frem selv. Hvis jeg f.eks soler meg i bikini kommer hun med en gang og skal ha melk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MÅNS m/lilleMarius Skrevet 24. juni 2008 Forfatter #5 Del Skrevet 24. juni 2008 Klåfingra små rakkere Vi var i en park her om dagen der det satt en statue av naken dame. Junior bort på puppen med en gang;) Tafse tafse! Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Coxinelle♥ Skrevet 25. juni 2008 #6 Del Skrevet 25. juni 2008 Vi slutta i mai. Da var tulla egentlig veldig klar for det. Hadde kun morgenpupp på slutten og det hendte oftere og oftere at hun "glemte" det. Så puppeslutt gikk overraskende greit. Synes faktisk det er deilig å "få tilbake" kroppen sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå