Snuppelura&Go`klompene Skrevet 6. juni 2008 #1 Skrevet 6. juni 2008 Gutten vår er ikke akkurat lang for alderen, og jeg vurderer Buzzn til ferien i stede for Simo sportsvogn... Men blir den for kort/smal eller?
LegallyBlond Skrevet 6. juni 2008 #2 Skrevet 6. juni 2008 Tror nok heller jeg hadde sett meg om etter en vogn med større sittedel til en 3-åring. Men det går jo an å prøve. Min hadde aldri fått plass (iallefall ikke uten at det hadde sett idiotisk ut=)) men han er lang for alderen da.
engletrollet Skrevet 6. juni 2008 #3 Skrevet 6. juni 2008 Den VAR i alle fall for liten, men nytt av året er et større sete som de kaller XL seat. Det er bare stoffet i sittedelen, men det er beregnet for større barn. Kjøper du den nyeste modellen, får du med dette. Ellers kan det også kjøpes separat og brukes til 07-modellen fks. hos www.babytrader.eu Aner ikke hvor stort setet er i virkeligheten, men her er i alle fall målene: Ryggen er 52 cm setet er 35 cm fram til det fremste på fotstøtten. Liggelengden er altså ca. 87 cm. Jeg ville nok dratt for å se om jeg kunne finne en med XL seat slik at jeg fikk prøve først.
CC2u Skrevet 7. juni 2008 #4 Skrevet 7. juni 2008 Jeg har buzzn, og den er for liten til min gutt som er 3 1/2 nå. Den har vært for liten en stund og gutten er ikke lang for alderen. Jeg ville ikke ha kjøpt den nå. Hva med en sånn Carena til fereievogn, koster rundt 1000 kr.
Snuppelura&Go`klompene Skrevet 7. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. juni 2008 Ja, det blir vel en sånn Carena vogn i stede.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå