Anonym bruker Skrevet 6. juni 2008 #1 Skrevet 6. juni 2008 Her en dag var det en mann som la seg til på msnen min, sa først han het Jan og hadde funnet meg på BIM.. (Jeg har lagt ut msn-en min 2 plasser der mange andre og har jort det).. Det første han spørte om var om jeg var Singel og så om jeg var gravid.. Han drev og tok bilder av gravide kvinner, som hobby og vis jeg stillte opp skulle jeg få godt betalt. Sa han var fra Bergen og var 30år. Han spørte meg om han kunne legge seg til på facebooken min, jeg sa nei men han jort det for det.. Men de var en Lars Holm som la seg til der. Og da jeg spørte han på msn om det var han så sa han ja. Da het han plutselig Lars Holm, på facebook sto det han var født i 1980 men han sa til meg han var 30. Han sa han hadde lønnet arbeid utenom fotograferingen. Jeg og en kamerat begynte sjekke litt på nette.. Eneste Lars Holm vi fant som var født i 1980 og hadde lønnet arbeid var fra Oslo, han andre Lars Holm vi fant som var født i 1978 var og fra Oslo området.. Hmm. Så jeg skrev det til han, så ble det stille en stund før han skrev: ¨skikkelig smarting du¨...Da bodde han plutselig ikke i Norge, etter han hadde sakt han var fra Bergen og bodde i Bergen!!??? Jeg sa at jeg ville ha hans fulle navn, adresse og tlf.. (pga han virket skikkelig ekkel og jeg tenkte jo på siden han har funnet meg innpå her så kansje det er flere og, derfor drog jeg det ut mest som mulig) Fikk til slutt et tlf nr.. Som ikke var å finne noe sted, grett nok siden de ikke er alle nr som er registrert.. Men det måttet jeg mase lenge om. For han ville kun helst gi det vis vi hadde sted og tid vi kunne møtes.. Men jeg sa at vis han trodde at en ung jente som meg bare gikk og møtte en fremmed mann på den måten måtte han være dum.. Da skrev han bare at han sjønnte det, men om vi ikke bare kunne avtale et sted først.. Han sa gjentatte ganger at han sku betale godt, for frekke naken-bilder betalte han 2000kr og gjerne mer.. Min mening er at mannen ikke virker helt stabil og for all del ikke finn på å møte han!!!! Da jeg var innpå facebooken hans hadde han 160 venner, kun unge fine jenter!! Hadde ingen bilder av seg selv eller ¨hobbyen¨ sin noen plass!? Han sa til meg at han var advokat og det måtte derfor skje veldig diskre? Pisspreik!!!! msne han snakka me meg på: [email protected] der han kaller seg for Tabazco..
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2008 #2 Skrevet 7. juni 2008 Høres ut som en skikkelig psyko!!! Bra du skjønte det og tok dine forholdsregler
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2008 #3 Skrevet 8. juni 2008 Ein ting eg lurer på. Kvifor ikkje sette opp sperre på kven som får legge seg til på vennelista på Facebook. Eg må godkjenne alle som vil inn på vennelista mi. Og kjenner eg dei ikkje, så får dei heller ikkje tilgang til profilen min på Facebook. Og eg legger heller ikkje ut fullt namn og adresse som mange gjer på Facebook. Folk ein ikkje vil ha kontakt med foreks på facebook og msn er å sette dei på blokkering. Da kan dei heller ikkje kontakte deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå