phonegirl Skrevet 6. juni 2008 #1 Skrevet 6. juni 2008 Jeg er nå i 3.pp, og er redd for at det er vekten min som gjør at jeg ikke blir gravid.Typen tror ihvertfall at det er det som er grunnen,han mener at storekvinner har større vanskeligheter med å blir gravide enn tynne har. Hvor mange pp'er brukte dere?
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2008 #2 Skrevet 6. juni 2008 hei! jeg brukte 3år før jeg ble gravid med sønnen min, å d tror jeg var fordi jeg var overvektig. veide på d meste 109kg, klarte å kjempe meg ned til 95kg så da satt spiren med en gang men ikke alle overvektige sliter med å bli gravide, men jeg va dessverre en av di..
Gjest leelu25 - fikk Tobias 2/12-06 Skrevet 6. juni 2008 #3 Skrevet 6. juni 2008 Jeg ble gravid en mnd etter pilleslutt, så hadde ingen problemer overhode. Jeg veide vel 90-91 kg når jeg ble gravid.og hadde et fint svangerskap selv om jeg la på meg 33kg .(3++ på ødemer) Jeg er 178 cm høy.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2008 #4 Skrevet 6. juni 2008 Jeg veide 99 kg vi startet å forsøke. Ble gravid på første forsøket, fikk en SA med en gang, men ble gravid igjen måneden etter. Nå er jeg over halvveis i svangerskapet og har en flott rund gravidmage og er 10 kg lettere :-) Jeg har hørt at noen overvektige får eggledere som "strekker" seg. De er jo i utgangspunktet litt som svamper, så når de blir strukket blir de "hullete" og det blir vanskeligere for eggene å finne rett vei. Hva med å bestille time til UL-scanning av egglederne, så finner du i alle fall ut om de er tette eller strukket? Det finnes mange hjelpemidler, selv for oss med litt ekstra polstring! Lykke til :-)
fagremøy med ♥♥♥♥ Skrevet 6. juni 2008 #5 Skrevet 6. juni 2008 heisann:) jeg ble gravid etter en mens runde etter p-pille slutt,så det blir ca en mnd da..... var 107 kg og 167 høy, så det gikk super fort... lykke til med prøvingen
malleleo<3 Skrevet 6. juni 2008 #6 Skrevet 6. juni 2008 jeg ble gravid med prevensjon! brukte nuva-ring, og slurva litt en mnd:D kjempeglad for det:D:Der nå 7+4
SuperMoM <3 Skrevet 7. juni 2008 #7 Skrevet 7. juni 2008 Jeg ble gravid etter første mens etter pille slutt.. ble da gravid igjen på første eggløsning etter jeg fikk ham.. da var han 10 måneder.Jeg hadde akkurat slutta og amme. Så mista jeg.. eller hadde en b.o. og måtte til utskrapning 29. og 31. August i fjor.. Ble gravid igjen på første eggløsning etter det igjen.Så jeg har blitt gravid på alle forsøk. Jeg veide 77kilo med første.. 89kilo 2. og 3. gang jeg ble gravid. Ei veninne av meg ble gravid og fikk i november i fjor.. ho blei gravid igjen når dattera var 5 måneder.Ho har veldig høy bmi. Har flere veninner som har ganske høy bmi som likevel har blitt gravid.Og så har jeg veninner som er tynne og som sliter med å bli gravid.Så jeg aner i grunnen ikke.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2008 #8 Skrevet 7. juni 2008 Jeg hadde en BMI på 41 begge gangene jeg ble gravid. Første gang ble jeg gravid på 4 pp, og neste gang på 8 pp (men 2 pp etter jeg ammet, så det kan jo ha hatt noe å si!) Uavhenig av vekt så sier de jo at dersom man ikke blir gravid på et år så kan man begynne å bekymre seg, så du har god tid enda! Prøv og ikke stress med det!
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2008 #9 Skrevet 9. juni 2008 Jeg ble gravid i 5. pp. Er 173 cm og veide da 117 kg.
wanda71 Skrevet 9. juni 2008 #10 Skrevet 9. juni 2008 Ble gravid 1 mnd etter vi begynte å prøve men svangerskapet endte dessverre i en MA, men heldigvis ble gravide rett etterpå(ca 3 uker) og er nå i uke 32. Jeg var 125 kg før jeg ble gravid. Lykke til!
Lotta med novembergutt Skrevet 9. juni 2008 #11 Skrevet 9. juni 2008 Jeg ble gravid på første forsøk. Er 172 høy og 107 kg
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2008 #12 Skrevet 9. juni 2008 hei. jeg ble gravid på første forsøk:) er 175 høy og var da 109 kg. mange i min familie er overvektige, men ingen har noen gang hatt problemer med å få barn. overvekt er vel ingen fordel akkurat når man prøver å bli gravid, men noe kommer vel an på gener og en smule flaks... du får ha lykke til. krysser fingrene for deg;)
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 11. juni 2008 #13 Skrevet 11. juni 2008 Jeg veide 101 kg da jeg ble gravid. Er 1,67 høy, og spiren satt i 6.pp.
MissMusic Skrevet 11. juni 2008 #14 Skrevet 11. juni 2008 Jeg ble gravid på første forsøk:-) trodde jeg kom til å problemer med å bli gravid ettersom jeg er ganske så overvektig, men det var ikke tilfelle. Jeg veide 136 da jeg ble gravid, nå i uke 38 har jeg lagt på meg to kilo og er i strålende form. Har ikke vært sjuk en eneste dag og alle prøver etc har vært helt fine fra starten. Gleder meg til babyen kommer :-)
Glad i høsten Skrevet 11. juni 2008 #15 Skrevet 11. juni 2008 Hei hei! Jeg hadde brukt p-piller sammenhengende i 14 år, veide 110 kg, slutta på p-piller og ble gravid etter 2 måneder! Så, det behøver ikke å være p.g.a. overvekt at du ikke blir gravid fort! Eggløsningstestene slo ikke ut engang på meg. Vi prøvde litt intens over en 10 dagers periode (ca annenhver dag, rundt tidspunktet det skulle være eggløsning), og da klaffet det! Lykke lykke til!
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2008 #16 Skrevet 12. juni 2008 Nr 1 satt på første pp. Tross bmi på ca 40. Nr 2 brukte vi ca 8 pp ( men det var med noen pauser å sånn) Nr 3 satt på - 1pp :-P ALtså vi var prøvere, men jeg var borte og trodde ikke varen var SÅ holdbar *lol* BMI har vingt mellom 50 og 40.
Dodlimammatil2 Skrevet 12. juni 2008 #17 Skrevet 12. juni 2008 Så godt som 32 pp, og legen mente det var fordi jeg var overvektig. men, etter en runde med pergo klaffet det, og jeg veide da 110 kg når jeg ble gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå