Gå til innhold

hva ville du ha gjort om..

Anbefalte innlegg

du i går hadde kjøpt en Careena free(den med vendbart handtak),brukt den på bytur og vært godt fornøyd inntil du oppdager at den er veldig "hard"..-som om det burde vært mere polstring der barnet sitter.la et par pledd i og da ble det bedre:-) så til spørsmålet..ville dere bytta vogna i en annen?f.eks GT Safari?hadde det litt travelt når jeg kjøpte den så jeg så ikke på så mange vogner-hadde bestemt meg for careenaen da;-) dama sa det gikk ant å bytte den om jeg ikke var fornøyd,men siden jeg har brukt den litt vet jeg ikke helt..!vanskelig med disse vognene ja!!!!:-) tror samboeren min tror jeg er litt gal..har en emmaljunga og en maclaren i tillegg..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137935994-hva-ville-du-ha-gjort-om/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Di kan jo kjøpe eller sy ett sitteunderlag/seat insert. Hvis du ikke er noe særlig på å sy så har simo noen kjempefine, koster vel rundt 300 kr. De passer i de fleste vogner, og er litt polstret så blir mykere å sitte på + at du sparer setet i vogna for en del slitasje.

Så om du ellers er fornøyd med vogna så ville jeg heller fått tal i ett sånt.

Om du er usikker på om du er fornøyd med vogna så kan du jo prøve å levere den tilbake, og se deg litt nærmere om.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...