tvillingerimagen Skrevet 6. juni 2008 #1 Skrevet 6. juni 2008 Tenk det, 2 bankende hjerter på UL ved 9 uker. Har nå hatt et par uker å bli vant til tanken- så langt er jeg optimist! Dette forumet ser supert ut, og satser på mange gode råd. Har termin 010109,men det skjer vel før det regner jeg med! Har enda ikke helt klart å bli helt trygg på at graviditeten "holder" denne gangen, men nærmer meg uke 12 så da kan jeg snart tørre å tro det!! Lykke til
Gjest Skrevet 6. juni 2008 #2 Skrevet 6. juni 2008 Hei og velkommen =) Kjenner meg så igjen i det du skriver! Var selv på UL i uke 9, og fikk akkurat som du se to bankende hjerter! For en følelse det var! Dette var i midten av mars, og har siden hatt god nytte ut av dette forumet. Håper du finner det like bra og nyttig som eg har gjort Lykke til videre!
Moniken, mamma til 3 Skrevet 8. juni 2008 #3 Skrevet 8. juni 2008 Hei hei og velkommen. Jeg er også ny her og har menstermin i januar, men det blir vel desember. Så også to bankende hjerter i ul i uke 8, veldig spennende! Jeg gleder meg til å følge dette forumet gjennom hele svangerskapet (og etter). Det er jo ikke helt "vanlig" å ha mer enn en i magen. Selv har jeg en gutt på 1 1/2 fra før, men føler meg absolutt ikke forberedt på å få to samtidig. Så her blir det fint å være, ha noen å spørre om alt mulig, liksom. Lykke til videre!
Annkimor Skrevet 8. juni 2008 #4 Skrevet 8. juni 2008 Gratulerer og velkommen! Fantastisk forum dette her, både gravide i alle stadier, og de som har født folater oss ikke ;-) Så vi kan få råd og tips fra de også...
* vannmamma * Skrevet 9. juni 2008 #5 Skrevet 9. juni 2008 Gratulerer med dobbelt opp i magen og velkommen hit!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå