Daydream Skrevet 6. juni 2008 #1 Skrevet 6. juni 2008 Hei. Nå er det godt å tilgang på nett igjen, slik at jeg får følge med alle dere andre og lese gode råd Har hatt skade på leilligheta og bodd borte i over 3 mnd. uten tilgang på nett. Kunne selvsagt lånt data hos kjente, men er ikke alle som kjenner til mine planer, og er heller ikke så artig å sitte på dataen når du er på besøk....Men må si jeg har savnet forumet! Hvis alt klaffer i forhold til ferie og sykluser, håper jeg på tur i juli. Lykke til alle sammen!!
Månestråle75 Skrevet 6. juni 2008 #2 Skrevet 6. juni 2008 Hva skjedde med leiligheten din? Må ha vært frustrerende å bo borte så lenge. Jeg satser også på tur i juli )
Daydream Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. juni 2008 Den ble vannskada, så måtte legge nytt gulv overalt og vegger på soverom og kjøkken. Må si jeg har lengtet tilbake ja Tenkte meg egentlig nedover en tur i mai, men pga alt som skjedde måtte jeg utsette det. Så nå håper jeg virkelig at ferien min ikke starter for sent hvis du skjønner...
Månestråle75 Skrevet 6. juni 2008 #4 Skrevet 6. juni 2008 Uff, det hørtes ut som litt av et mareritt :-( Kjedelig at du måtte utsette turen til Danmark, håper det blir full klaff nå i juli da :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå