Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynte altså nedtellingen til innsetting, men så skar det seg.

Jeg fikk mensen 8 mai og var til UL den 19 mai. Alt så fint ut, og jeg skulle starte med eggløsningstester dagen etterpå. Jeg tok den ene testen etter den andre, dag ut og dag inn. Etter 7 dager ringte jeg sykehuset og de ville at jeg skulle komme på en sjekk. Jeg hadde ikke hatt eggløsning, for follikkelen var ikke sprukket. Jeg var nå så langt ut i syklusen at det var for sent med eggløsningssprøyte også.

Sp jeg måtte avbryte og vente til neste mens. Men når kommer den? Jo - den skulle etter planen kommet nå den 8 eller 9 juni, men blir nok forsinket pga eggløsningen som lot vente på seg....

Og 9 juni er siste frist for å få mensen om jeg skal rekke innsetting siste dag før de tar ferie. Så nå må jeg vente lenge. Håper bare at mensen venter enda en uke, kanskje jeg da klarer å starte opp til julimensen. Hvis ikke må jeg vente til august. Det er så jævlig kjipt dette her.

Egentlig skulle jeg vært i uke 15 nå med min lille spire som jeg mistet. Så ting tar tid her gitt:-)

Jeg skulle ha innsetting i naturlig syklus denne gangen, for jeg har veldig regelmessige menstruasjoner,men nå måtte den kødde altså. Neste forsøk skal jeg ha hormoner - da går alt så mye bedre tror jeg.... Har allerede hentet hormonene på apoteket så det er klart til avspark her:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Kjent meg veldig igjen i din historie! Jeg og begynte ve forrige mens for frys i naturlig syklus, men el testene slo aldri ut... begynte å vente på neste mens, og fikk den endelig på onsdag den 4 juni. Skulle hatt den 23 mai....

Men endelig i gang igjen, nå knasker jeg hormoner og gleder meg til ul neste fredag!

Klem

Skrevet

Du er heldig som rekker det før ferien iallefall. Ser du holder til i haugesund, det gjør jeg også :-) (på sykehuset)

Men det er litt godt å se at det ikke er bare "meg" som har hatt en rar syklus nå. Vet sannelig ikke om jeg har hatt eggløsning nå heller - har ikke merket noe. Og ca en uke før mensen så har jeg litt ømme bryster - det har jeg fortsatt ikke fått.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...