Ventet på nr 2 og 3 Skrevet 6. juni 2008 #1 Skrevet 6. juni 2008 Hei jenter! Her kommer en kort oppdatering på min og guttenes status. Sms meldingen som ble sendt ut ifm med at jeg født (og som Pluttiplutt lagt ut tidligere) viste seg å være litt vel optimistisk. Det var en tuff og lang fødsel som gjorde at tv2, Henrik, fikk litt hard medfart og oksygenmangel i en periode. Vi har derfor vært en tur på Riksen, hvor vi tilbragte noen av de forferdeligeste dagene i mitt liv. Men så i onsdags ble Henrik forklart fullt frisk (noe som vi egentlig aldrig trodde skulle skje) og vi ble utskrivna fra barsel. Pga at ikke Henrik lært seg å spise er vi nå tilbake på Bærum sykehus. Her skal vi være til Henrik lærer seg å amme, guttene klarer å spise nok mat, jeg får nok melk og klarer å dobbelt amme. Som bonus har jeg dratt på meg en brystbetennelse, som gjorde at jeg i går lå lenge under dynene og frøs til tross for at det var 27 grader på rommet Men hva gjør det når barna er friske!!!!! Nå håper mammaen på at dette skal gå raskt for hun lengter veldig etter å komme hjem til storesøster, som for øvrig er veldig flink og takkler det at mamma er borte og pappa delvis borte ganske bra. Får skrive hele historien når jeg kommer ut herfra! Klem fra meg i sykehussengen
Tvillingenekomiapril Skrevet 6. juni 2008 #2 Skrevet 6. juni 2008 Oi, det var ikke noe hyggelig å høre at dere har vært på Riksen. Skjønner godt at det har vært noen traumatiske dager. Men veldig godt å høre at han er frisk! Håper du også blir frisk, slik at dere kan få fortgang i mateprosessen og komme hjem snart. Stor klem
Thea-81 Skrevet 7. juni 2008 #3 Skrevet 7. juni 2008 Huff da! Skjønner at Henrik fikk en tøff start på livet, men godt å høre at han er på bedringens vei. Håper den nybakte trebarnsmoren nå kan kose seg litt på sykehuset og komme seg hjem om ikke så lenge!!!
bøllefrøene Skrevet 8. juni 2008 #4 Skrevet 8. juni 2008 hei kjære deg nå fikk jeg skikkelig klump i halsen... skjønner at dere har hatt det veldig tøft. så utrolig bra at henrik er frisk!! så bra dere får være på sykehuset å få til amming.. godt dere får tid til det. det følte ikke jeg at jeg fikk nok hjelp til. håper han spiser å legger på seg! mange klemmer fra gutta og meg!
Annkimor Skrevet 8. juni 2008 #5 Skrevet 8. juni 2008 Slutter meg til de over, og vil bare si: Lykke til med amming og at dere snart kan komme hjem! Og god bedring til deg :-)
* vannmamma * Skrevet 9. juni 2008 #6 Skrevet 9. juni 2008 God bedring til deg. Håper dere snart kommer over i en mer "normal" situasjon hvor alle er friske og raske! Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå