Gå til innhold

Hvorfor tar det så lang tid å få solgt denne da?

Anbefalte innlegg

Hvorfor tar det så lang tid å få solgt denne vognen da..?

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=13390067&sid=xz2cbaocqmQ995039&WT.svl=Link

Den er jo kjempefin. Men det er så trangt om plassen her i gangen min nå, jeg vil så gjerne få den solgt...

Kan sende vognen selv om jeg skrev i annonsen at jeg ikke kunne, om noen er interessert i den:)

Fortsetter under...

........fordi du bor i helt oppe i Laksevåg, og det er ikke så ofte at reinsdyra og isbjørnene der har bruk for slike knøttsmå designvogner ;)

....og ellers så har ungen min ei dukkevogn med større hjul enn vogna di!

Men, lag en ny annonse, og skriv at den selges for kr. 2995 inkl frakt hvor som helst i Norge så er sjansene større......

Sikkert siden dette merket ikke selges her i Norge, så få som kjenner til den. La den stå litt, så er det sikkert noen som kjenner til disse vognene som vil ha den =)

Kunne godt tenkt meg den om jeg skulle hatt den type vogn, har lest positive omtaler av den.

Enig i at du burde laget en ny annonse hvor det står at den kan sendes, det gjør markedet litt større. Du kan jo også legge den ut for salg på forum, det øker kanskje sjansen for å få den solgt. Både vogndilla.com og nybaktmamma.com har kjøp og salg sider.

Her er en tråd fra nybaktmamma.com som tutta&gutta anbefaler. Her er folk faktisk på utkikk etter dette vognmerket :)

http://forum.nybaktmamma.com/showthread.php?t=580893&page=2

Lykke til med vognsalg :) Ikke gi opp ;)

Annonse

Sett annonsen som solgt så aktiverer du og redigerer du etterpå...sånn har jeg gjort med mine annonser når jeg vil forandre på noe.det står at den ikke kan redigeres. men det går allikevel. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...