lille2 Skrevet 6. juni 2008 #1 Skrevet 6. juni 2008 Her trenger jeg mange tips til å finne en passende sang til brudevalsen. Haster!!!!
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 6. juni 2008 #4 Skrevet 6. juni 2008 Vi skal ha "So this is love" fra Askepott... Hvis du googler: so this is love midi Den er sååååå nydelig! :-D
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2008 #8 Skrevet 12. juni 2008 åå, så nydlige sanger.. her presser mannen igjennom Metallica med Nothing else matters. Greit jeg syntes denne sangen er fin, men syntes ikke den passer til bryllupet vårt.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2008 #9 Skrevet 12. juni 2008 Er det vals dere danser til, eller danser dere bare til en rolig sang? Vi har ikke lært oss vals enda, så her blir det å danse uformelt til en rolig trønder-rock sang!! hva synes dere om det? forventer folk at man danser vals?
Opp og ned er like langt Skrevet 13. juni 2008 #10 Skrevet 13. juni 2008 Har ett par forslag til deg:) Annies song av John Denver og If you were a sailboat av Katie Melua:)
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2008 #12 Skrevet 13. juni 2008 Ingen vals på oss, bare en rolig første dans som mann og kone. Og den skal danses til finaste eg veit av Hellbillies. Den er bare kjempe fin.
Mulle :) Skrevet 13. juni 2008 #13 Skrevet 13. juni 2008 Glen madeiros- nothing`s gonna change my love for you
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå