Gå til innhold

JIPPIIII!!! Har funnet vidundermiddel som tar knekken på edderkopper, maur og andre fæle kryp!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare fortelle at jeg har prøvd vidundermiddelet MASTA KILL, og er sååååå fornøyd! Sprayet på altan rekkverk, rundt vinduer og dører i går kveld, og det er ikke en eneste liten edderkopp der idag!!

Hadde kjempemange edderkopper som laget spinn overalt, men den tid er over, takket være MASTA KILL!!!

Fortsetter under...

Skrevet

Og hvor kjøper vi dette vidundermiddlet da?

Haaaaaaaaaaaaaaater alt som kryper....

Skrevet

radarspray funker også!!!

måtte bare legge til:)

Skrevet

Skulel jeg gjerne vite også så jeg kan spraye vinduene kommer så mye fluer her

Skrevet

Jeg bestilte det fra en plass som heter Nesse Maskin (holder til i Balestrand). Du kan sikkert få tak i på en eller annen butikk dersom du bor sør for Trondheim, hvilket jeg ikke gjør....

Ring eller se på Nesse Maskins hjemmeside, så finner du sikkert nærmeste butikk der du bor.

Skrevet

Sjekk siden www.nessemaskin.no!!

Annonse

Skrevet

Jeg må bare anbefale et annet middel også som fås kjøpt hos diverse forhandlere rundt om i landet. Det heter Pelias Universal Insektsmiddel. Jeg lover at den er kjempefin å bruke både mot edderkopper, veps, mygg, maur osv.

Skrevet

Jeg skulle kjøpe insektsdrepende middel her forleden dag, men ALT har strenge advarsler på. Farlig for husdyr og barn, mange av produktene...

Og siden vi har en gravid katt, tør jeg ikke...

Her er det gubbenslårihjeldemmedavismetoden som gjelder akkurat nå =o)

Men skal spraye rundt husveggen, en dag det regner..

Skrevet

aha....

bare hold dette innlegget oppe,regner med at det er flere som trenger denne opplysningen;)

Skrevet

Her er beskrivelsen av vidundermiddelet;

Masta-Kill virker som kontaktmiddel og skal derfor ikke sprøytes ut i rommet, men dusjes lett på plasser som insektene foretrekker. (vinduskarmer, vegger o.l.)

Virksom mot flue, vegglus, flått, bille, maur, stokkmaur, edderkopp, loppe, lus, mygg og kakerlakk.

* Ufarlig for alle varmblodige individer som

mennesker og dyr ved riktig bruk

* Sikker virkning mot alle insekter og skadedyr ved spesiell synergist-kombinasjon

* Biologisk nedbrytbar

* Hurtig virkning, som i praksis betyr bedre «Knock-Down» effekt

* Langtidsvirkning over flere uker

* Ingen tilsetning av løsemidler

* Ingen drivgass - ikke brennbar

* Behagelig lukt

Jeg kjøpte en dunk med 2,5 liter. Fylte over på ei tom jif- sprayflaske.

Middelet er hvitt (ser ut som melk....), og lett å se hvor du har sprøytet på veggen. Det hvite forsvinner når det tørker. Har sjekket flere ganger idag der jeg sprayet middelet på i går, og det er fortsatt ingen tegn til noen uhyggelige skapninger!!

Skrevet

Lurer på om Pelias Universal kan sprayes på vegg og vinduskarmer? Hvor ofte må man gjøre det, og bør man gjøre det i dårlig vær?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...