mamma til snusken Skrevet 6. juni 2008 #1 Skrevet 6. juni 2008 Må bare fortelle at jeg har prøvd vidundermiddelet MASTA KILL, og er sååååå fornøyd! Sprayet på altan rekkverk, rundt vinduer og dører i går kveld, og det er ikke en eneste liten edderkopp der idag!! Hadde kjempemange edderkopper som laget spinn overalt, men den tid er over, takket være MASTA KILL!!!
Zitro Skrevet 6. juni 2008 #2 Skrevet 6. juni 2008 Og hvor kjøper vi dette vidundermiddlet da? Haaaaaaaaaaaaaaater alt som kryper....
elsker☆deg☆gutten☆min Skrevet 6. juni 2008 #3 Skrevet 6. juni 2008 radarspray funker også!!! måtte bare legge til:)
Tia med 2 ♀ Skrevet 6. juni 2008 #4 Skrevet 6. juni 2008 Skulel jeg gjerne vite også så jeg kan spraye vinduene kommer så mye fluer her
mamma til snusken Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. juni 2008 Jeg bestilte det fra en plass som heter Nesse Maskin (holder til i Balestrand). Du kan sikkert få tak i på en eller annen butikk dersom du bor sør for Trondheim, hvilket jeg ikke gjør.... Ring eller se på Nesse Maskins hjemmeside, så finner du sikkert nærmeste butikk der du bor.
mamma til snusken Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. juni 2008 Sjekk siden www.nessemaskin.no!!
ღhælgelainnღ Skrevet 6. juni 2008 #7 Skrevet 6. juni 2008 Jeg må bare anbefale et annet middel også som fås kjøpt hos diverse forhandlere rundt om i landet. Det heter Pelias Universal Insektsmiddel. Jeg lover at den er kjempefin å bruke både mot edderkopper, veps, mygg, maur osv.
Northernlights Skrevet 6. juni 2008 #8 Skrevet 6. juni 2008 Jeg skulle kjøpe insektsdrepende middel her forleden dag, men ALT har strenge advarsler på. Farlig for husdyr og barn, mange av produktene... Og siden vi har en gravid katt, tør jeg ikke... Her er det gubbenslårihjeldemmedavismetoden som gjelder akkurat nå =o) Men skal spraye rundt husveggen, en dag det regner..
sneipen <3 snuppa Skrevet 6. juni 2008 #9 Skrevet 6. juni 2008 aha.... bare hold dette innlegget oppe,regner med at det er flere som trenger denne opplysningen;)
mamma til snusken Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #10 Skrevet 6. juni 2008 Her er beskrivelsen av vidundermiddelet; Masta-Kill virker som kontaktmiddel og skal derfor ikke sprøytes ut i rommet, men dusjes lett på plasser som insektene foretrekker. (vinduskarmer, vegger o.l.) Virksom mot flue, vegglus, flått, bille, maur, stokkmaur, edderkopp, loppe, lus, mygg og kakerlakk. * Ufarlig for alle varmblodige individer som mennesker og dyr ved riktig bruk * Sikker virkning mot alle insekter og skadedyr ved spesiell synergist-kombinasjon * Biologisk nedbrytbar * Hurtig virkning, som i praksis betyr bedre «Knock-Down» effekt * Langtidsvirkning over flere uker * Ingen tilsetning av løsemidler * Ingen drivgass - ikke brennbar * Behagelig lukt Jeg kjøpte en dunk med 2,5 liter. Fylte over på ei tom jif- sprayflaske. Middelet er hvitt (ser ut som melk....), og lett å se hvor du har sprøytet på veggen. Det hvite forsvinner når det tørker. Har sjekket flere ganger idag der jeg sprayet middelet på i går, og det er fortsatt ingen tegn til noen uhyggelige skapninger!!
Chiabatta Skrevet 6. juni 2008 #11 Skrevet 6. juni 2008 Lurer på om Pelias Universal kan sprayes på vegg og vinduskarmer? Hvor ofte må man gjøre det, og bør man gjøre det i dårlig vær?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå