Gå til innhold

Aurora :):) vil du se hit litt? :):)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var gravid, men mistet...jeg har blødd nå i over to uker..

Når er det greit å begynne å prøve igjen?

Ser du når jeg blir gravid neste gang? Går det bra da?

Gutt eller jente?

Får du frem når jeg ca har el. neste gang?

f. 290588

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff det var trist og høre.Kanskje det var derfor jeg først følte at du var gravid helt til jeg fikk den følelsen av at du ikke var det igjen.Før opp at det er først i slutten av juli starten av aug du kan begynne og prøve igjen.Litt greit og ha en mensen først får man starter slik kroppen kommer seg.

Får opp at du blir gravid i sept med en gutt.

Ikke noe negativt rundt det så sateser på at det kommer til og gå bedre da.Masse lykke til.

Skrevet

Okey..takk!! Er nok derfor du fikk den følelsen ja..uff, det var ikke moro:(

Får håpe den klorer seg fast neste gang.. Har begynt med metformin og er i fysisk aktivitet..så får håpe det hjelper:):)

Jeg har litt rare sykluser..hehe..så vet egentlig når jeg har ordentlig mens.. men så lenger jeg blør så er det vel mens??

September hadde egentlig vært en go måned trur jeg :) Ellers føler jeg litt august på meg.. jeg har ikke hastverk lengre.. selvom jeg syns det er trist..men nå vet jeg litt mer hva jeg har å gå til.. med når jeg kan teste pos. osv... 8-10 dager etter evt, mens... så.. er jo en viss forskjell..så da får vel bedre oppfølging av legene neste gang føler jeg :):) ja... vi får tro, håpe og krysse fingrene :):):

Takk for energien!! Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...