Blomst 35 Skrevet 6. juni 2008 #1 Skrevet 6. juni 2008 Hei Jeg er gravid med tvillinger i uke 30. Kan du se kjønn? Hvilke uke/ mnd de blir født? Er veldig spent på hvor lenge jeg kommer til å gå. Kan du se om det blir ks eller vanlig fødsel? Jeg har en tenåringsdatter fra før og min mann har to voksne sønner. Jeg 271173. Håper du får tid Klem
Gjest Skrevet 7. juni 2008 #2 Skrevet 7. juni 2008 ser du velger vaginal fødsel og alt forløper helt fint. du får en va begge....jenta kommer først for så gutten:) de kommer i uke 37 helt mot slutten av den uken
Blomst 35 Skrevet 7. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. juni 2008 Hei Tusen takk for tilbakemelding Dette blir veldig spennende. Jeg ønsker å føde normalt. I følge UL så ligger jenta med hodet ned først og gutten ligger i seteleie. Men mye kan endre seg, da det er flere uker til hodet fester seg skikkelig. Det høres flott ut at jeg greier å beholde babyene i magen så lenge Regner med at det blir veldig tungt de siste ukene. Har ganske stor mage allerede nå. Tror du at jeg kommer til å få masse strekkmerker? Jeg har ikke fått noe hittil. Skrekk og gru. Ha ei fortsatt fin helg Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå