snirkeline Skrevet 6. juni 2008 #1 Skrevet 6. juni 2008 Har ikke sølvpuss,og vet ikke om det hadde vært det rette til dette heller.... Har et litt stort fat som er i en slags sølv/tinnemalje.Ikke ekte. Men blir like stygt som sølv når det har stått en stund.Blir ikke fint når jeg vasker det med vann. Har ikke sølvpuss i huset,har dere tips om noe annet som kan fungere?
Neijasså... Skrevet 6. juni 2008 #2 Skrevet 6. juni 2008 Fyll kjøkkenvasken med varmt vann, ha aluminiumsfolie i bunnen og hell oppi godt med salt (NaCl). Skal visstnok fungere som juling, uten pussing og gnikking (i hvert fall på rent sølv).
snirkeline Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. juni 2008 Tusen takk for tipset,skal prøve det med en gang:-)
♡ Bella- nr2 i desember♡ Skrevet 6. juni 2008 #4 Skrevet 6. juni 2008 salmiakk og grønnsåpe eller zalo i varmt vann. funker flott!
mamma til Rinde,Luna og Storm Skrevet 6. juni 2008 #5 Skrevet 6. juni 2008 halvt om halvt med vann og hvit eddik.. for å lage god lukt kan man ha i sitron..=)
snirkeline Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. juni 2008 Tusen takk for tips jenter:-) Her var det litt av hvert jeg skal prøve! Har noen kakespader og sjeer også som jeg kan prøve meg på
ops-We-did-it-again. Skrevet 6. juni 2008 #7 Skrevet 6. juni 2008 hei hei prøv cola du, det er effektivt
snirkeline Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 6. juni 2008 Legge det i cola eller gni med en fille som er dynket i cola? Cola er iallfall noe det ikke pleier å mangle her i huset;-)
lille meg.. Skrevet 6. juni 2008 #9 Skrevet 6. juni 2008 prøv tannkrem-ha på en klut og gnikk,skyll av,det er det jeg bruker:-)
snirkeline Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #11 Skrevet 6. juni 2008 Jøss,så mange rare ting man kan bruke som jeg ikke visste;-)
snirkeline Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #12 Skrevet 6. juni 2008 He,he,nå skjønner jeg iallfall at all cola-drikkingen min ikke kan være sunn;-)
♡ Bella- nr2 i desember♡ Skrevet 6. juni 2008 #13 Skrevet 6. juni 2008 må bare kommentere.. Det er ganske utrolig at man drikker Cola, når det faktisk er så strekt at man kan pusse sølvtøyet med det???? Heldigvis liker jeg ikke Cola.. hehe
snirkeline Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #14 Skrevet 6. juni 2008 Vet jo fra før at det ikke er bra,men at det er såååå sterkt!Kommer nok til å kutte ned på forbruket iallfall
elsker☆deg☆gutten☆min Skrevet 6. juni 2008 #15 Skrevet 6. juni 2008 skal ikke ketchup funke også??? husker jeg pussa 10 øringene mine med ketchup når jeg var lita=)
snirkeline Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #16 Skrevet 6. juni 2008 Jo,det stemmer det.Har jeg ikke tenkt på.Men husker vi satt og pussa mynter hos ei veninne når vi var små ja:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå