Gå til innhold

Søvnløs natt med veer....eller var det kynnere??

Anbefalte innlegg

Føltes som veer. De gav seg liksom ikke. Holdt på i nesten 3 timer for så å gi seg. Hallo!!!! Jeg var jo nesten overtalt av karen her til å dra til føden da nurket ombestemte seg - og jeg sovnet :-)

Til og med kameraet og mobil lader ble kastet i baggen av en ivrig med svært trøtt mann :-)

Vel - har nnå noen dager igjen til termin - 16 hele dersom nurket ikke vil komme litt før.

Klar for rusle turer med baby i vogn framfor vagging med baby i vom :-)

Fortsetter under...

Hei. Jeg hadde en slik natt for to netter siden... Kunne stille klokken etter dem... 08 -18 -28 osv... så jeg var nesten klar for å ringe føden.. Men nei.. etter 2 timer så stoppet det..

Har lest at det kun er kynnere.. Er 2 dager på overtid nå.. Har ikke hatt noen symtomer etter den natten.. :-(

Jeg har tre uker igjen til termin og jeg hadde en slik nat for to netter siden. hadde kjempe vondt bak i ryggen og magen. var nok så sikker på at noe var på gang. så tenkte å vente med å vekke gubben til det ble litt mer vondt. men etter tre lange timer ga det seg og jeg sovnet.

Man kan vis ha noen slik netter på slutten.

Hadde det også sånn for ett par netter siden. Blitt mere moden og to cm åpning da, så de har ihvertfall gjort det klart for fødsel... Nå bare må de dra fødselen igang... Kom kom veer...

Lykke til jenter.

Snart er det vår tur.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...