Marianne83 Skrevet 6. juni 2008 #1 Skrevet 6. juni 2008 Jeg mener: er det noen som noen gang får svar her? Hadde vært utrolig spennende å blitt spådd. Trenger å roes ned litte granne også... Hadde 1 SA i juli og 1 MA i oktober i fjor... redd for at dette skal skje igjen. Er nå i min 6. uke. Kan noen spå om det går bra denne gangen? Og så lurte jeg selvfølgelig på kjønn og hvor mange? Jeg: f 31.01.83 Han: f. 25.11.77 Estimert termin: 03.02.2009
Marianne83 Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #2 Skrevet 6. juni 2008 Noen som vet hvor lang tid det som regel tar å få svar?
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2008 #4 Skrevet 9. juni 2008 Det varierer hvor lang tid det tar å få svar. Av og til er det mange her inne som har lyst til å svare, andre ganger ikke. Det er jo bare en gjeng som driver med dette på fritida si, så det vil jo variere ut fra hva de har lyst til å gjøre den dagen. Mange med små barn som svarer her også. Er nok bare å følge med på når det dukker opp en spåer, og dytte innlegget opp igjen
Marianne83 Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. juni 2008 Takk for svar! Er jo en utolmodig sjel, så blir nok en del dytting og håping på¨hurtig svar. Så gøy at noen gidder å drive med sånt på fritida da!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå