Gå til innhold

Hjelp så fort tiden går.

Anbefalte innlegg

I dag er nemlig Jr blitt 1 mnd gammel. Tiden har gått så fort og den kommer sikkert til å gå like fort fremover.

Han er bare helt nydelig og snill. Han sover hele nattenm jeg tar han opp rundt 03 å gir han mat eller sover han videre.

Elsker å ligge i vognen sin å sove og det er jo kjempe morsomt å bade. Hele gutten lyser opp og smiler når jeg tapper opp vann i badekaret hannes.

Sover ca 2x 3 timer på dagen og begynner å få mer og mer våkenperioder. Han begynner å få egne trekk og ligner mer og mer på sin pappa.

Hvordan går det med dere andre i mai klubben?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137933015-hjelp-s%C3%A5-fort-tiden-g%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min lille er også 1 mnd i dag!!

Han har begynt å sove om natten, våkner i 4-5 tiden for mat og sovner igjen etterpå:)

Han har ikke smilt ennå!! Vi syns han må gjøre d snart altså! det kommer vel..

:)

Min lille Sebastian er 1 mnd imorra allerede.. hjelpes så fort det har gått.

Han har allerede lagt på seg 1 kg etter fødselen og begynner å bli en stor liten gutt.

En liten engel er han som gråter lite og er stort sett fornøyd. Smiler masse og pludrer for seg selv hvis vi legger han i vognen eller vugga. En skikkelig søtnos. Sover om natten fra rundt kl 22 til 4-5 om morgenen. Da er det bleieskift å litt mat å så sover han videre til 9-10 tida. Mamma klager ikke og elsker å være mamma:D

Så heldig dere er som har barn som nesten sover gjennom hele natten. Skal ikke klage selv altså, snuppa legger seg rundt elleve, spiser ca klokken to, fem-halv seks og halv ni igjen, da står vi opp. Hun er litt plaget med luftsmerter om formiddagen men ellers bare snill og blid. Er jo helt fantastisk å få tilbringe dagene sammen med denne lille skapningen;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...