Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er virkelig i villrede. Er i mitt første søskenforsøk og det er 5 år siden jeg har gjort dette sist og husker ingenting. Men jeg satte inn ett egg forrige fredag og allerede den søndagen fikk jeg sinnsykt vondt i puppene. Har blitt tynnere i huden rundt og ser blodårene godt. Sånn kan jeg huske at jeg var da jeg ble gravid men husker ikke om jeg var slik de forsøkene jeg ikke ble gravid....

Nå begynner jeg i tillegg å få murringer i magen. Er dette tegn på at jeg skal få mensen? Jeg har jo fortsatt igjen 7,5 dag med progesterongel som skal settes.

Noen som har erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må ikke ta hensyn til symptomer så tidlig. Progestanen gir svangerskapssymptomer, og "mensen" symptomer, så du må fortsette å ta medisinene fra til testdag.

Ønsker deg lykke til!:-)

Skrevet

Åja, selvfølgelig skal jeg fortsette å ta de. Måtte forresten le av overlegen på sykhuset da hun skulle sette inn for hun synes den geleen var så ekkel. Sa den så ut som smeltet pussegummi ha ha.

Takk for tips, skal prøve å smøre meg med tålmodighet, men dette er neimenn ikke enkelt. Synes all medisinering og spray gikk supergreit, dette er nesten det verste; nemlig ventetida..

Skrevet

Ja den er fryktelig:-( en av grunnene til at jeg har bestemt meg for at de eggene jeg ruger på nå, er de siste. Jeg synes dette går så på nervene løs! Har hatt 12 innsettinger og 2 aborter. Nå fikk jeg positiv test i går på rugedag 8, sammen med mensen. Er ikke moro i det hele tatt:-(

Håper det går bedre for deg!:-) Du har jo bevis på at du kan klare det fra før! Lykke til:-)

Skrevet

Ja gudskjelov så klarte vi det på 3.forsøk forrige gang. Får håpe det går veien nå, hvis ikke så må jeg nok vurdere det sterk. Er det verdt det, siden vi er så heldige å ha en i fra før....

Du har ikke hatt flaksen med deg skjønner jeg. Uansett, lykke til videre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...