Gå til innhold

Har så enormt lyst på en 3hjuling, men hjelp for noen priser!

Anbefalte innlegg

Trenger strengt tatt ikke ny vogn, har en Emmaljunga Scooter som jeg er super fornøyd med. MEEEN har jo så lyst på en OTH eller Teutonia s3 eller noe lignende :) Det er jo mye lettere og trille en 3-hjuling ;)

Jeg har overhodet ikke råd til ny vogn heller, men jeg vil så gjerne ;))

Er det noen som har noen utrolig gode råd?

Fortsetter under...

Jeg har også lyst på en trehjuling,men ingen butikker her selger det. Har også en scooter fra før,men har lyst på en teutonia y2k. De selges rimelige på finn,men har nettopp kjøpt katta i sekken derfra,så er meget skeptisk. Har vogndilla,trenger heller ikke ny vogn. Men jeg har solgt unna og kjøpt ny på finn flere ganger uten å gå i minus,bare for å teste ut de forskjellige vognene.

Annonse

Hva med å selge scooteren din og kjøpe en Gt safari for samme pris som du fikk for scooteren? Gt safari koster 2500 kr ny, det samme som scooteren, derfor koster vel disse ca det samme brukt.

Gt safari er en god vogn og et veldig bra rimligere alternativ til OTH. Egentlig ikke så veldig mye som skiller disse, bortsett fra mange tusen lapper i pris.

....vogndilla-motefreakene bruker sine tusenlapper på vogner med fancy navn, men vi trauste "bønder" kjøper oss ei lekker tre-hjuls vogn med simpelt navn på Biltema for under kr. 600,- ;)

http://www.biltema.no/products/product.asp?iItemId=94013

Beskrivelse;

Joggevogn

Et trehjulet alternativ til hverdagsvognen. Kjapp og enkel montering uten verktøy. Slitesterkt tøysete med 5-punktsbelte (skulderbelte + midjebelte). Terrengvennlig og bekvem takket være 12" luftgummihjul. Justerbar ryggstøvinkel. Praktisk bagasjekorg. Utstyrt med håndbrems. Ramme og felger av aluminium.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...