Gå til innhold

Hei dere som har gått på reductil en stund!


kutt

Anbefalte innlegg

Starta med reductil 26. desember og har gått ned 22 kg, er veldig fornøyd med det, men har ca 8 kg igjen til mål. Problemet er det at uansett hvor flink jeg er med mat og trening nå så står vekta stille, har til og med gått opp 1 kg. Har vært sånn i 5 uker og nå er jeg litt lei, har hele tiden før tatt av ca 1 kg i uken. Andre som har opplevd det samme og har litt råd og trøst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann...jeg startet på reductil 15 mg den 9. januar og har gått ned 21 kg fram til i dag.

Jeg har også merket at det innimellom har stått stille, og at jeg til og med har gått opp litt...men plutselig så skjer det noe og så raser man ned på nytt...

 

Jeg har passa godt på hva jeg putter i meg, men har unnet meg noe godt innimellom..og treninga har det ikke blitt så mye av skal jeg være ærlig:S men får ta det etterhvert..

 

Men jeg synes uansett at 22 kg er veldig bra, og det kan jo være at kroppen din begynner å godta vekten du har kommet ned på nå, og at det er derfor det kanskje stopper opp?

Ikke vet jeg...men ikke gi opp! DU ER FLINK!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for det! Har ca 10 kg igjen før mål men må nok bare fortsette så løsner det vel. Kjenner bare at jeg er utolmodig. Du er nå jammen flink du da:)

Lurer på om det kan hjelpe å få starta på 15 mg, men nevnte det for legen men han ville ikke gi meg det. Mente jeg tross alt hadde gått ned mye på 10 mg og at det var nok.

Men, men vi får stå på! Kjenner jo det er herlig å kunne gå i sommerklær uten å alltid være den største.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...