snuppa ønsker seg en til Skrevet 6. juni 2008 #1 Skrevet 6. juni 2008 Jeg bare lurer på en liten ting. Er det sånn at når man har tatt ovitrelle så slår det ut på en graviditetstest? Hvis det gjør det, er det noen som vet sånn ca hvor lenge det henger i kroppen?
jente1977 Skrevet 6. juni 2008 #2 Skrevet 6. juni 2008 Ja, den slår ut, jeg fikk utslag på billigtest på dag elleve tror jeg, og da var jeg ikke gravid. Det var veldig svakt, men kan lønne seg å vente til 14. dagen så du ikke får falske håp. Tror det sto at den kunne slå ut i ti dager, men altså kunne jeg se antydning 11-12 dager etter sprøyta (men den testen er jo også veldig sensitiv).
ønsker1til Skrevet 6. juni 2008 #3 Skrevet 6. juni 2008 åneiånei... håper det ikke er derfor jeg fikk en veldig svak strek imårres.... :/ jeg er på dag 12 idag... uff, nå kjente jeg det snudde seg litt i magan men min strek på billigtesten var svak og kom etter en god stund da.... tok ovitrelle jeg også..
Gitte ♥tvillingmamma♥ Skrevet 6. juni 2008 #5 Skrevet 6. juni 2008 Jeg brukte også El-sprøyte, testet klart positivt på dag 12 og er fortsatt gravid Så dette kan gå vegen singel og babyplaner, lyyyykke til !
ønsker1til Skrevet 6. juni 2008 #6 Skrevet 6. juni 2008 å herregud!!! jeg håper sånn du har rett og at jeg følger dine fotspor..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå