Gå til innhold

Dere som har prøvd sex for å få igang fødselen..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

er i uke 38 i dag, og hadde sex i kveld. Nå sitter jeg på stua med sinnsyke sammentrekninger i livmor. Å vurderer om jeg skal ringe på føden for en kontroll. Skal bare prøve å slappe av litt først. Er tredje mann til meg, men fortsatt usikker på om det skikkelige rier eller om det er kynnere.... Vi krysser fingrene for det første! :)

Så stå på pia, det gjør i hvertfall ikke vondt verre.

Når du er ferdig med fødselen så kommer det uansett til å ta tid før dere kan ha sex igjen.

Vi hadde ikke "sex", men kosa oss veldig ;) Kjente like etterpå at ting var på gang, SKIKKELIGE menssmerter og "tak" der nede. Noen timer senere går vannet. Ikke vet jeg om kosen hadde noe med det å gjøre. Kanskje det bare var tilfeldig. Hadde ikke hatt noe kos med hverandre på lang tid, sex og nærhet var uaktuelt for meg da jeg synes magen bare var i veien. Men absolutt verdt et forsøk. Det skal også sies at tidligere på kvelden vasket jeg masse, speil og stvøtørking. Og tidligere på dagen hadde jeg vært i masse aktivitet, gått masse i butikker. Sikkert gått en del km. Kanskje alt er tilfeldig, ikke sikkert at det hadde noe med saken å gjøre.

vet jo ikke om sex 1-2 ganger hjelper, men snakker vi 2-3 ganger pr dag så....... jeg hadde sex he, he, til jeg og gubben ikke orka mer, dagen før termin, ble lagt inn på sykehuset med rier den natten, og han kom ut han gitt.. det sies jo at det er et slags stoff el no i sæd som modner livmormunnen el hva det heter

Annonse

• 2 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...

De sier at du må ha sex to-tre dager om dagen i et par-tre dager i strekk for at det skal ha noen effekt. Vi kjørte et skikkelig regime (jeg visste jeg var moden) og etter to sex-økter to dager på rad gikk vannet mitt. Jeg er overbevist om at det var sexen som var avgjørende ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...