Funnet-håpet -igjen Skrevet 6. juni 2008 #1 Skrevet 6. juni 2008 Da måtte jeg inn til dere igjen... Dere er sikkert helt supre damer, men som dere skulle jeg helst ikke hørt til her! Men nå gjør jeg nå det. Mistet for litt over en uke siden min tredje baby på ett år... Prøvd å få svar på Habituell abort-sidene, men der er det tydeligvis lite trafikk og jeg trenger svar! Nå skal vi til med utredning i august. Det jeg lurer på er om noen av dere har tips til hva jeg skal be om, og om det er sykehus som er "bedre" enn andre til dette??? Jeg blir 34 år om ett par dager, så føler at jeg ikke gidder gå til noen som ikke gjør det skikkelig. Bor i Tromsø, men har mulighet til å få komme til f.eks Rikshospitalet. Veldig takknemlig for svar!
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2008 #2 Skrevet 7. juni 2008 Leste på en eller annen side her (huske ikke hvor...) om ei som hadde vært til utredning etter minst 3 aborter. Hun skrev at de hadde gått ut fra en sjekkliste når de gjorde utredningen.... Jeg har ikke vært gjennom det selv, så kan ikke gi noe bedre svar....
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2008 #3 Skrevet 8. juni 2008 Har også mistet tre ganger siste året,og er litt eldre enn deg. Ble sendt til utreding hos gynekolog (som jeg fikk time hos etter veldig kort tid), ikke sykehus. Tok endel blodprøver (kromosomtest, blodpropp-tendens o.l.) og innvendig ultralyd for å se at alt så bra ut. Hun fant ikke noe galt da, men var positiv til at jeg ble så lett gravid (veldig fornøyd med at hun ordla seg slik:-)). Skal tilbake når jeg blir gravid igjen for hormonstøtte og samtale. Har inntrykk av at utredningen ved habituell abort er standarisert. Lykke til!
Funnet-håpet -igjen Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. juni 2008 Takk for svar! Kan jeg spørre hvor du bor..?
Funnet-håpet -igjen Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 10. juni 2008 Sitter her og ser at vi har ganske like historier egentlig. Nå har jo ikke jeg startet utredningen ennå, men som deg blir jeg VELDIG lett gravid, holder med ett forsøk;) Send meg gjerne en privat mld om du får lyst å prate en dag! Er litt trøst i å følge andre i samme båt:) Lykke til til deg også!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå