celine1109 Skrevet 5. juni 2008 #1 Del Skrevet 5. juni 2008 Jeg hadde en litt tøff fødsel; de siste timene var litt kritiske fordi ungen lå med armen langs hode så når pressveene kom lå hun bare å stanget slik at hun skled tilbake igjen. Pulsen hennes ble etter hvert lavere og de forbredte seg på vakkuum. En kvinnelig lege som etterhvert kom inn så ikke engang på meg før hun begynte å pirke og ordne inni der..mens hun i tilegg sto å småprata med en annen lege!! tilslutt holdt jeg hånda mi foran å sa nå er det nok (da kjente jeg forresten hodet til babyen!) Denne pirkinga gjorde nesten mer vondt enn alt det andre og hun hadde i tillegg de lange neglene!!!! legen bare så rart på meg og uten et ord bare trakk seg unna for å prate mer med legen!! Jeg forstår nå i ettertid at det hun prøvde å gjøre var å forandre stilling på babyen og armen hennes, noe hun klarte for jeg klarte å presse henne ut uten vakuum, men syns jeg fortjener en liten forklaring før de begynner å pelle og ordne der nede uten at jeg vet hva som foregår... forstår ikke at de vil jobbe med mennesker, når de selv er så lite omtenksomme og medfølende for andre mennesker, og så lite medmennesklig.. det er visst noen som ikke egner seg til å jobbe med mennesker, og stakkar dem (spesielt førstegangsfødene) som har en jordmor som er så kald, det må være fælt.. Da hadde jeg ikke akkurat følt meg trygg og at jeg ble tatt vare på!! Flere som har lignende opplevelser på gretne, kalde umedmennesklige leger/jordmødre?? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137931418-noen-burde-ikke-bli-legejormor/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2008 #2 Del Skrevet 6. juni 2008 Terenger ikke å være førstegangsfødenede for å oppleve dette. Da jeg skulle ha nr 2. Ble tildelt jordmor og hadde etter en stund bare lyst til å gå ut og finne meg et nytt rom med ny jordmor. Hun var så hardfør i forhold til henne jeg hadde med førstemann. Hver gang hun skulle kjenne etter åpning startet hun en forferdelig til rie, det var så jævlig, og hun brukte lang tid i tillegg. Men barnepleieren var ikke det spøtt bedre. Stod i et hjørne sur som en sitron og kom med enstavelses ord hele tiden mens vi var på sykehuset, såg ut som om hun kjedet seg virkelig. Men jeg har bestemt med at jeg vil ha en til. Så får jeg de samme som med nr to kommer ejg til å forlange nye! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137931418-noen-burde-ikke-bli-legejormor/#findComment-137931990 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå