Miss Dynamite Skrevet 5. juni 2008 #1 Skrevet 5. juni 2008 trodde aldri dagen skulle komme!!! hehe.. det er jo veldi lenge igjen, men det hjelper å komme over den grensa..
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 5. juni 2008 #2 Skrevet 5. juni 2008 Gratulere gubben sovna på sofaen så jeg unytter di få minuttene jeg har til å svare.. før han våkner å maser om ¨å gå legge oss igjenn
Miss Dynamite Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. juni 2008 hehe..!! ja, utnytt de siste minuttene gitt!!! hmm.. jo takk, da er jeg iallfall halvveis, selv om tiden ikke kommer til å gå no særli fortere nedover av den grunnen.. Hmm.. ser mange begynner å regne nedover fra denne dagen, men.. det forstår jeg ikke helt
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 6. juni 2008 #4 Skrevet 6. juni 2008 Grattis snuppa!! Endelig halvveis Tiden går fort ser du, er jo ikke så lenge siden jeg jublet med deg fordi du var kommet til uke 9, hihi... Det er vel på tide å montere litt babyutstyr nå og legge ut bilder på hjemmesida?? Er så spent på hvordan kurven du har kjøpt ser ut... Stooor klem fra Lucy T og babyen i magen
Miss Dynamite Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. juni 2008 hei vennen min...! vel, tiden har ikke gått så fort, men jada, husker du gratulerte meg for hver uke søta..ehehe.. pappa ska montere stellebordet enten i dag, eller imorgen. så da blir det bilder av det. og så ska jeg ta magebilder ikveld.. for din skyld.hehe.. ska prøve å være flink å pakke ut alll dritten fra flyttinga, og greit, da ska jeg sette opp kurven =) heheh stooooor klem tilbake
mamarama og lille banan Skrevet 6. juni 2008 #6 Skrevet 6. juni 2008 gratulerer! jeg er også halvveis, eller var vel strengt tatt halvveis i går håper ventetiden går litt fortere framover nå!
Miss Dynamite Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 6. juni 2008 gratulerer til deg også =) ja håper det går fortere nå altså!! på tide.. Heh. hater å vente!!!
AO3 Skrevet 6. juni 2008 #8 Skrevet 6. juni 2008 Jeg er også halvveis i dag (termin 24. oktober). Jeg synes de siste par ukene har gått fort - og nå er det snart ferie, så da regner jeg med de går enda fortere.
Miss Dynamite Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 6. juni 2008 jeg regnet halvveis som 20 uker akkurat jeg.20+0... istedenfor +2.. juksa litt..hmm.. men har termin 26okt....
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 6. juni 2008 #10 Skrevet 6. juni 2008 Gratulerer med halveis:) Synes det var en milepæl selv for noen dager siden.. Jeg regnet også 20+0 som halveis.. Men var vel en dag for tidlig ute da??
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 6. juni 2008 #11 Skrevet 6. juni 2008 Ojoj, gleder meg såååå til en oppdatert hjemmeside med masse fine bilder. Snille pappan din som hjelper til å montere flatpakker, men montering fulgte vel med da du fikk det i gave fra han? Tihi... Ja utpakking fra flyttelass tar sin tid, er glad det er en stund til vi skal pakke, flytte og pakke ut... Akkurat den biten er ikke noe jeg heller ser fram til gitt... Da skal alle jeg kjenner bli invitert på dugnad, hehe... Jeg syns tida går fort for deg, men ikke for meg.... Dine uker raser av gårde, mens mine snegler seg såvidt bortover... Etter sommeren er jo jenta i magen din på vei ut nesten, hehe... Ååh da kan du kose deg masse masse med lillebebisen din... Da blir det "MammaBenz med BabyBenz".... hihi...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå