EJsinMamma Skrevet 5. juni 2008 #1 Skrevet 5. juni 2008 ser du noen spire sette seg snart? mannen 090275 jeg 110187 Håper du vil se...
nattinatt Skrevet 5. juni 2008 #2 Skrevet 5. juni 2008 Hallo Innen hausten er du blitt gravid.Ser deg så glad.Ser ut til at det blir eindel fint ver i haust,for eg ser deg gående i skogen med haustfarger rundt deg gravid og lykkelig.Du vil få eit fint svangerskap, og det mykje og fordi du er slik ei positiv jente ser eg.Du gleder deg over livet, og det er flott. Eg ser kva det blir og,men du har ikkje spurt he he.Klem til deg
EJsinMamma Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. juni 2008 Åjåjåj! Nå ble jeg glad:) Skog? Har vi flytta da, for her jeg bor nå har vi ingen skog;) Hva blir det da? så spennende! Har en gutt i fra før født 2007. Tuusen takk for svar foresten. Klem tilbake:)
nattinatt Skrevet 5. juni 2008 #4 Skrevet 5. juni 2008 Ikkje veit eg heilt heller,men eg såg du gå tur ute i naturen iallefall, for eg såg blad med farger på, og gult gras. Eg fekk opp ein liten gut til på deg.Stor nattaklem
EJsinMamma Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. juni 2008 Tuuusen hjertelig takk nattinatt:) Nå ble jeg virkelig glad:) Gutt ja, det har de fleste sagt. å det er jo bra det også, har så mye gutteting vi så Gleder meg allerede! Nattaklem *satt veldig pris på at du tok deg tid*
EJsinMamma Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 17. juni 2008 Nattinatt, håper du leser denne.. Har ikke fått mensen enda, ser du noen forandring fra sist? og event. viss du ser noe graviditet nå, vil jeg da miste? Så bli gravid senere igjen eller? Foresten, skulle sendt deg en PM, men postkassa de er vist full
nattinatt Skrevet 18. juni 2008 #7 Skrevet 18. juni 2008 Hallo vennen ja postkassa mi er full!! har ikkje fått spådd så mykje i det siste, har/er ting i livet som ikkje er så lett akkurat no,men slik er det.Nei er du gravid no,så mister du ikkje!!!Det er eg temmelig så sikker på.Ja du, eg la kort og på deg i tillegg til det eg følte, og det kan jo jammen sjå ut som at du er gravid.Fekk opp kort som indikerer det på notid.Skal du ta ein test snart gjerne?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå