Månestråle75 Skrevet 5. juni 2008 #1 Skrevet 5. juni 2008 Måtte nesten flire litt.. Jeg sendte en epost til Nordica i kveld klokken 21:05, klokken 21:57 mottok jeg et svar fra de om den informasjonen jeg ba om. Det må man kalle kjapt svar )
Chaiemae Skrevet 5. juni 2008 #2 Skrevet 5. juni 2008 Så flott. Jeg har fått svar derfra på en søndag.
Månestråle75 Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. juni 2008 Ikke værst ) Jeg har forstått det slik at du også anbefaler Nordica fremfor Stork? Hva er dine begrunnelser?
Chaiemae Skrevet 6. juni 2008 #4 Skrevet 6. juni 2008 Stork har jeg aldri vært på så de kan jeg ikke si så mye om. Det som er fordelen med Nordica er at det er drevet av leger sånn at du kan få mer hjelp enn du kan få på Stork. De er også rimeligere. Dersom du trenger mye ro og vil ligge en stund etter ins. så passer nok Stork bedre. På Nordica går det fort. Stork kan tilby åpen donor dersom du ønsker det, det kan ikke Nordica. Alt i alt så er det opp til deg selv hva du føler er rett for deg.
Månestråle75 Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. juni 2008 Jeg har fundert masse det siste døgnet, og har bestemt meg for å bytte til Nordica. Jeg hadde ikke tenkt å bruke åpen donor, og dette med at det er leger som driver klinikken trekker selvsagt opp. At prosedyren er fort gjort, gjør jo heller ingenting.. I tillegg har jeg et veldig positivt inntrykk etter å ha vært litt i kontakt med de. Hvordan går det forresten med rugingen? Kan tenke meg du har lange dager?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå