stratosen_er mamma_ Skrevet 5. juni 2008 #1 Skrevet 5. juni 2008 Hvordan står d til med deg???? Lurer nå på et par småting jeg da viss du ville se....? f.13.04.83 gutt el jente i magen min? når føder jeg? ks eller vaginalfødsel....? får jeg den oppfølgingen jeg føler jeg trenger fremover?? når blir jeg evt sykemeldt??? mange spm kanskje men mye jeg lurer på HÅper alt er bra med deg:) stor klem fra stratosen:)
nattinatt Skrevet 5. juni 2008 #2 Skrevet 5. juni 2008 Hallo vennen Kjekt å få "sjå" deg og. Det går fint,eksamen levert og alt.Berre det med eksen og ungene som sliter litt for tida,men det ordner seg vel.Eg føler helst jente på deg eg.Og På same måten så føler eg vanlig fødsel på deg, det ser ¨sånn ut nemlig he he.Eg får opp rundt 4 dager over din termin,den du går ut frå.ja du får den oppfølginga du trenger,men samtidig så ser eg at du må mase litt etter, og det er jo og typisk,er det ikkje??Du er ikkje i jobb igjen etter ferien. Så du blir sjukemeldt nokre veker noo ser det ut som.men sei til jordmor/lege at du er sliten,for eg ser at du trenger slappe av og kvile deg no vennen. Om du orker, så kan jo du og sjå kva du får opp på jobb på meg? Og økonomi framover? Eg er født 04.05.68 STOOOOOOOOOOOOOOOOR godklem til deg
stratosen_er mamma_ Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. juni 2008 Tusen takk.. så spennande...eg har fra begynnelsen trudd jente men no har eg trudd gut...men no seier både du og kimby jente...spennande!!! Håper d blir vanlig fødsel...babyen ligger nemlig i sete/tverrleie nå så da må hun nok snu seg.... uff ja eg trenge vel å slappe av men eg får så dårlig samvittighet for jobben:( menmen...ekje hjelp i det... Føler en stabil økonomi fremover....sommeren er jo ofte ok sånn med lite regninger men det går jo en del til ferie da.... Føler deg litt ustabil med tanke på jobb....er du usikker på hva du vil??? virker ikke som d er noe problem for deg å få jobb for du er veldig ansvarsbevisst og til å stole på og har en enorm omsorg for andre mennesker...bare et lite tips til fremtiden...ikke la noen utnytte d at du er så snill og god...du kan brenne deg ut på det...men noe konkret jobb ser jeg deg ikke i... hvordan takler mannen min og jeg selv fødselen og hvordan blir d med ryggen min frem mot fødsel og etterpå? og viss du ser det ser du noe om hvor stor jenta vår blir? evt andre ting som skjer før jeg går i permisjon...er litt spent på den siste tiden før fødsel.... STOR klem til deg og:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå