Mayken Skrevet 5. juni 2008 #1 Skrevet 5. juni 2008 Hei Kimby. Kan du se om det blir noen flere barn på oss og eventuelt når spiren sitter? Jeg er født 28.01.79 Sambo 23.05.77 Lurer også på om jeg har noen hjelpere og hvem? Lurer på hjelperene til datteren min også. Hun er født 14.11.06 Kanskje et litt dumt spørsmål, men hun skravler så mye ut i luften, snakker hun med dem tro?
Mayken Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #2 Skrevet 5. juni 2008 Hvordan går jeg frem for å bli spådd? Hvordan betale og lignende? Har ei venninne som ikke vet hvem faren sin er, men som gjerne vil vite. Finnes det noen måte å gå frem på, er det noe dere synske kan hjelpe litt til med?
Gjest Skrevet 5. juni 2008 #3 Skrevet 5. juni 2008 hei for info om hjelpere osv kan du nå meg på [email protected] når det gjelder spiren så sitter den ganske så snart føler jeg...får ikke opp noen mnd her men føler det er svært nært om det ikke allerede er der;)det blir foresten en jente:)))
Mayken Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. juni 2008 Åhhh...tusen takk:) Noen som sier at jeg kommer til å få gutt neste gang, men håper selv på ei jente til, da jeg har alt fra før og ønsker at snuppa skal få oppleve å ha ei søster. Blir selvsagt like glad for en gutt også da, men er noe spesielt med søstre:) Snillt av deg å ta deg tiden til å spå meg. Takk skal du ha. Sender deg en mail jeg. Men hva trenger du å vite om meg og mine for å kunne spå meg/oss?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå