Gå til innhold

Hva koster det å hoppe i fallskjerm? Og er det billigere hvis vi er flere? u/t

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Wooops, det hadde ikke vært noe særlig:-s

Men jeg tror det skal LITT til for å klare å glemme det, ass;-)

Så du skal hoppe altså??

Noen spesiell grunn?

Jeg har dritlyst selv, kanskje vi skulle tatt oss en dagstur til Voss:-P

Nja, har ikke helt bestemt meg ennå... Ikke faen om jeg hopper alene uansett!! Skal ha med meg et digert mannfolk jeg kan holde godt fast i;-p hehehe!! Lurte på å ta med meg noen fra jobben hvis det ikke var så dyrt:-) Men det var jo dyrt, så vi får se... Hadde vært kult å fått gjort det en gang!! Krysse det av "things to do before u die"-lista;-p

Er det Voss som er stedet? Var det ikke noen som døde på Voss av fallskjermhopping for ikke så lenge siden?!? :S

Ikke snakk sånn da!!! :-s

Det er visst Voss som er stedet....men TENK så mange som hopper da, i forhold til ulykker liksom.........!

Akkurat som med fly, jeg har egentlig flyskrekk jeg:-s Men jeg bare MÅ se på Air Crash Investigation likevel, og holder jo på å dævve på meg. Men tenk så få ulykker det er, i forhold til bil f.eks. Men fordi det er mer omfattende og flere som dør, får det jo mye oppmerksomhet.

Men igjen, hvem hadde giddet å se på et program om et fly som lettet, flyturen gikk helt fint, ingen turbulens, og flyet lander pent på riktig destinasjon - program ferdig:-O Hehe;-)

Ja, dette hadde jo mye med fallskjermhopping å gjøre:-s

Selvfølgelig blir det billigere hvis dere er flere, HVIS du får med deg mange nok under EN fallskjerm... ;)

.....hehehehehe......

Med det nicket der, så måtte jeg bare svare:) Måtte bare.... *hikst*

Se for dere det synet da:):):):):)

Kjøpte tandemhopp til mannen min i bursdagsgave noen år siden. Jeg betalte 3250 kroner inkl forsikring, kameramann som hoppet med og filmet alt sammen og hopp + opplæring før hoppet. Filmen ble kjempebra. Jeg ringte til bergen fallskjerm klubb og snakket med en fantastisk koselig mann, som og hoppet med mannen min. De tok av fra flesland og landet på skolen nedenfor fantoft sin fotball bane..

Har planer om å kjøpe et nytt hopp til han om ikke så lenge...

He he he, jeg la opp til den ja;-p Mente seff om vi var flere så kan vi likevel ta samme fly. Da blir det kanskje billigere når vi er flere som kan dele på flykostnadene;o)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...