Gå til innhold

Huff, detta er litt flaut da, men hvor kaster man ødelagte sexleketøy??? restavfall?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bare litt angst liksom for at det skal vises i søpla.....for jeg deler søppeldunk med naboen(han som bor under)

Fortsetter under...

Skrevet

er det batteridrevet regner jeg sterkt med at det skal leveres inn til butikk som tar imot slikt avfall.

hvis ikke er det vel bare å pakke det inn. hvis du ikke har noe behov for å legge det på toppen av søpla liksom.

sinnsykt teit spørsmål forresten.

Skrevet

Pakk det inn i noe mer som dekker godt, og ikke avslører formen da vel:)

Skrevet

Her gjelder det å tenke gjenbruk. Lever den på Fretex;)

Skrevet

Haha, er batteridrevet ja, men ikke fanken om jeg går opp å elkjøp eller ekspert å leverer inn min godt brukte vibrator....haha, ser det for meg :P hvem blir mest flau da tro:P

Nei, får vel bare pakke den godt inn i en tskjorte eller noe som skal kastes....hehe

Skrevet

synes igrunn det høres ut som du vil han skal se det......

Annonse

Skrevet

Flirer, de vil nok sikkert ha slike ting... Syntes liksom jeg så for meg trynet på personalet på elkjøp f.eks om man kom å skulle levere det der også. hehe:)

Skrevet

mange som kaster de i søppla:))

jeg kjører søppelbil så har sett noen ja:))

like morro hver gang og gjette hvilket hus den kom fra;)

Skrevet

her vi bor har butikken slik innsamlingsplass som man kan kjøre å avlevere etter stengetid. vi går jo ikke inn og stiller oss i kø og legger det på disken akkurat.

Skrevet

Miljøsvin

Lever det på kondomeriet, og klag samtidig på at det tålte aaaaltfor lite

Skrevet

hadde kastet det i et offentlig bosspann, utenfor senteret el

Skrevet

kast det i søppel posen, knyt igjen. Er vell ikke noe problem? ingen som går å leiter igjenom søppelet ditt uansett ;). Her går de rett i søppelen når de går i stykker.

Skrevet

jeg hadde tullet det inn i et eller annet som ikke skimte igjennon og så lagt det i en pose..da kan han neppe se det

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...