Anonym bruker Skrevet 5. juni 2008 #1 Skrevet 5. juni 2008 Har bare litt angst liksom for at det skal vises i søpla.....for jeg deler søppeldunk med naboen(han som bor under)
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2008 #2 Skrevet 5. juni 2008 er det batteridrevet regner jeg sterkt med at det skal leveres inn til butikk som tar imot slikt avfall. hvis ikke er det vel bare å pakke det inn. hvis du ikke har noe behov for å legge det på toppen av søpla liksom. sinnsykt teit spørsmål forresten.
Heaven har født::) Skrevet 5. juni 2008 #3 Skrevet 5. juni 2008 Pakk det inn i noe mer som dekker godt, og ikke avslører formen da vel:)
prekæs Skrevet 5. juni 2008 #4 Skrevet 5. juni 2008 Her gjelder det å tenke gjenbruk. Lever den på Fretex;)
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2008 #5 Skrevet 5. juni 2008 Haha, er batteridrevet ja, men ikke fanken om jeg går opp å elkjøp eller ekspert å leverer inn min godt brukte vibrator....haha, ser det for meg hvem blir mest flau da tro:P Nei, får vel bare pakke den godt inn i en tskjorte eller noe som skal kastes....hehe
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2008 #6 Skrevet 5. juni 2008 synes igrunn det høres ut som du vil han skal se det......
Heaven har født::) Skrevet 5. juni 2008 #7 Skrevet 5. juni 2008 Flirer, de vil nok sikkert ha slike ting... Syntes liksom jeg så for meg trynet på personalet på elkjøp f.eks om man kom å skulle levere det der også. hehe:)
mpmamman Skrevet 5. juni 2008 #8 Skrevet 5. juni 2008 mange som kaster de i søppla:)) jeg kjører søppelbil så har sett noen ja:)) like morro hver gang og gjette hvilket hus den kom fra;)
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2008 #9 Skrevet 5. juni 2008 her vi bor har butikken slik innsamlingsplass som man kan kjøre å avlevere etter stengetid. vi går jo ikke inn og stiller oss i kø og legger det på disken akkurat.
Gjest Skrevet 5. juni 2008 #10 Skrevet 5. juni 2008 Miljøsvin Lever det på kondomeriet, og klag samtidig på at det tålte aaaaltfor lite
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2008 #11 Skrevet 5. juni 2008 hadde kastet det i et offentlig bosspann, utenfor senteret el
lille_Harepus Skrevet 5. juni 2008 #12 Skrevet 5. juni 2008 kast det i søppel posen, knyt igjen. Er vell ikke noe problem? ingen som går å leiter igjenom søppelet ditt uansett . Her går de rett i søppelen når de går i stykker.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2008 #13 Skrevet 5. juni 2008 jeg hadde tullet det inn i et eller annet som ikke skimte igjennon og så lagt det i en pose..da kan han neppe se det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå