steinbukkjente '85:) Skrevet 5. juni 2008 #1 Skrevet 5. juni 2008 jeg har termin i november og driver å ser på vogner.. er d noen som kan anbefale meg en god vintervogn? den må ikke vere for tung, og ikke for stor.. da jeg selv ikke er så høy;) har lyst å ha 4 hjul, mens framhjulene skal vere svingbare.. men ingen nødvendighet.. Håper på svar:)
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2008 #2 Skrevet 5. juni 2008 Maxi Cosi Mura er en nett og fin vogn med store svingbare hjul foran og stor bag. Jeg har ikke erfaring med den selv, men jeg mener det er et alternativ som du kan ta en kikk på. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2008 #3 Skrevet 5. juni 2008 Syns ikke sportsvognsdelen på maxi cosi virker særlig vinter venlig, men det er nå min mening. Syns liksom kalesjen virker liten og ikke så god plass til pose. Jeg ville heller sett på teutonia prestige/mistral eller brio happy. Gode, lette og nette 4 hjulinger. Eventuelt emmaljunga city jet om du vil ha svingbare fremhjul.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2008 #4 Skrevet 5. juni 2008 - emmaljunga city jet,cerox,city cerox og city cross.. alle kan kombineres med city bag(duo bag) - teutonia mistral,prestige og fun. Kan kombineres med mykbag - brio happy. kan kombineres med duo bag og mykbag. etter min mening så topper brio happyen denne listen.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2008 #5 Skrevet 6. juni 2008 Enig med Emmaljunga city jet -men så får hun et novemberbarn hvilket betyr at det blir vår/sommer når hun eventuelt tar i bruk sportsdelen og derfor kan maxi cosi fremdeles være aktuell.
allegodetingertre Skrevet 6. juni 2008 #6 Skrevet 6. juni 2008 Skal selv ha emmaljunga edge duo combi men vil anbefale deg å se på teutonia mistral, teutonia prestige og emmaljunga city cross med city bag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå