Mummimamma;-) Skrevet 5. juni 2008 #1 Skrevet 5. juni 2008 Kommer fra tidlig ultralyd (uke 12+3) og det viste seg at det ikke var noe foster der inne. Har heller ikke hatt blødninger. En helt merkelig opplevelse. Iflg legen hadde embryoet gått til grunne tidlig, men hvorfor fortsetter kroppen da å oppføre seg som gravid? Har gått opp en bh-størrelse, klærne passer ikke lenger, er trøtt, orker ikke kaffe, folk spør uoppfordret om jeg er gravid. Utskrapning til uken. Dette er visst ikke veldig vanlig, så ikke bekymre dere! Jeg orker ikke å prøve igjen, ønsker dere lykke til med babyene deres alle sammen!
Mammamm m nr 3 i magen Skrevet 5. juni 2008 #2 Skrevet 5. juni 2008 Stakkars deg, så merkelig og trist. Håper du får alle svarene du trenger fra leger osv. Selv om det ikke er så vanlig er det kunnskap det kan være greit å ha iallefall. Lykke til videre
corleone Skrevet 5. juni 2008 #3 Skrevet 5. juni 2008 Så veldig trist Håper du har noen å støtte deg til rundt deg...
satser & vesla Skrevet 5. juni 2008 #4 Skrevet 5. juni 2008 Åå jeg føler med deg. Det må ha vært en nedslående beskjed å få. Sender deg en stor trøsteklem
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2008 #5 Skrevet 6. juni 2008 Har opplevd det samme som deg Mumimamma....Det er virkelig et sjokk...Kroppen oppfører seg som om en er gravid. Husker jeg tenkte som deg,ville ikke prøve igjen. Men nå prøver vi for fult:)..Klaffer det for oss,skal hvertfall jeg ha tidlig ultralyd...
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 6. juni 2008 #7 Skrevet 6. juni 2008 Huff,vet ikke hva jeg skal si jeg. Ord blir så fattige i en slik situasjon. Vil gi deg en stor trøsteklem og håper at du får den støtte og hjelp som du og dine trenger nå for å komme igjenom dette. KLEM
tollotone Skrevet 6. juni 2008 #8 Skrevet 6. juni 2008 Uff, så vondt for deg. For et sjokk du må ha fått. Det er jo som du selv sier helt merkelig at kroppen fortsetter som om den er gravid. Har du vært mye kvalm i de første 12 ukene?
Gjest Skrevet 7. juni 2008 #9 Skrevet 7. juni 2008 Dette var kjempetrist Mummimamma Føler veldig med deg. Jeg måtte selv gjennom en utskrapning i uke 13 for vel ett år siden. Det ble oppdaget på UL i uke 12 at fosteret var dødt. Det hadde det vært i noen uker, men også jeg hadde masse symptomer som bla kvalme likevel. Det var en tøff opplevelse. Vi valgte å prøve en gang til, og jeg ble gravid igjen etter ni måneder. Nå er jeg 27 uker på vei. Uansett hva du har bestemt deg for; masse lykke til! Stor klem
The_Baby_Container_4Trimester Skrevet 9. juni 2008 #10 Skrevet 9. juni 2008 Det der skjedde meg også for 6 år siden. Skulle på 1 kontroll, og der var det ikke noen baby! Man føler seg nesten litt dum. Som om man har innbildt seg det hele. Men jeg hadde også symptomer! Det er kjipt å oppleve, men nå, etter 6 år er jeg endelig såpass gravid at den faktisk er levedyktig, så nå går det kanskje bra?
Vitamin Skrevet 9. juni 2008 #11 Skrevet 9. juni 2008 Stakkars deg Mummimamma. Håper at du får alt støtter du trenger og lykke til uansett hva du velger.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2008 #12 Skrevet 9. juni 2008 Så leit å høre Mummimamma! Jeg har også opplevd noe liknende. Ble oppdaget på ordinær ultralyd i uke 18. Følte meg gravid, gravidesymptomer, større pupper osv. Da de sa at det ikke var noe foster der falt verden i grus og føltes det nesten som jeg hadde lurt alle inkl meg selv. Syns det var godt at legen sa at selv om det ikke var noe foster så var jeg gravid, hormoner, morkake, fostersekk. Jeg ville hatt positive tester hele veien om jeg hadde testet. Hadde heller ikke blødd noe. Det er kanskje veldig negativt å si dette, men venninnen min fortalte meg det før utskraping, glad for det. Jeg var på samme avdeling, rom/sal som de som fikk utført provosert abort, noen som var til noe kontroll som hadde nyfødt baby med og mannen min fikk ikke være med inn på salen. Så ta med radio/musikk e.l. du kan ha på øret. Lykke til! Det går bedre etterhvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå