Gå til innhold

Familevennlig hotell på playa las americas, tenerife?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vil anbefale deg å reise til Fanabe istede for las Americas .

Det er kort taxi tur og ikke dyrt fra Fanabe til Las Americas. Strendend og hotell standard er MYE bedre i Fanabe. Fanabe er jo og nyere. Vi har bodd flere ganger på ett hotell som heter Bahia del Duque Resort - det er kjempe flott med topp service og fantastiske restauranter .

Tror det er Ving som selger de - ellers så anbefaler jeg å bestille fly med ving eller annet og booke hotellet privat - billigere samt du får MYE bedre rom enn det Ving kan skaffe deg :D

Hei. Der var vi jul og nytt år... Vi bodde da på Parque Cristobal.. vi var godt fornøyd der, bamseklubb, flotte bassenger..og rett utenfor er det mange sånne "bod"butikker, går en 5-10 min så kommer en til ei flott gate med mange butikker, med kjente merker.. der ligger også stranda som var kjempe fin.. den stranda som var nedenfor hotellet var ikke noe badestrand..

God tur da :)

Annonse

Sunwing Resort Fanabe er veldig bra, vi har vært dere flere ganger og ungene stortrives;

www.ving.no/sunwing

Hotellet ligger veldig greit til, og i stedetfor å gå i retning Las Americas på strandpromenaden, er det utrolig flott otover mot La Caleta og Playa del Duque.

Compostela Beach Club skal også være bra;

www.ving.no/sungarden

....- og Granada Park er anbefalt av flere jeg kjenner. dette også med Ving.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...