lita78ღ Skrevet 5. juni 2008 #1 Skrevet 5. juni 2008 er det ikke typisk? Har aldri testet etter eggløsning før, bruker CB digital for å slippe å tolke. Har testet siden dag 10, er nå på 14. Har bare 25-26 dagers syklus. Gggggrrrrrrrr!! Sist syklus hadde jeg el-slim på dag 11 og 12. Ingen antydning til det denne gangen. Og jeg som hadde planlagt min første tur til Storken....
ElleL Skrevet 5. juni 2008 #2 Skrevet 5. juni 2008 Hva med å bestille en time hos gynekolog for scanning? Da kan du evt få resept på eggløsningssprøyte og slipper å teste hele tiden. Skulle ønske jeg hadde gjort det da jeg reiste til Stork.
@Desea Skrevet 5. juni 2008 #3 Skrevet 5. juni 2008 Signerer forslaget til ElleL. Husk også at stress og nerver med disse forsøkene våre gjerne også spiller EL et lit puss. Vi er mange som har fått forskjøvet syklus under forsøk. Ha tålamod- du får nok respons på testen snart.
angelica-s Skrevet 5. juni 2008 #4 Skrevet 5. juni 2008 Ja, er utrolig hva stress og spenning kan gjøre med syklusen. Etter jeg begynte å tenke på dette prosjektet og fram til nå...har vært til ins 3 ganger...har syklusen min tullet flere ganger... Jeg har hele livet hatt sykluser på 30 dager..men siden i høst har jeg hatt alt fra 26 til 42 dager:) Så den kommer nok snart skal du se:)
snuppa ønsker seg en til Skrevet 6. juni 2008 #5 Skrevet 6. juni 2008 Jeg har stort sett regelmessige sykluser til vanlig, men fant ut når jeg begynte å teste etter eggløsning at jeg stort sett aldri har eggløsning. Men det ordnet seg med en lav dose pergotime : ) Dessuten klusser syklusene seg alltid tilnår jeg begynner å telle for å planlegge. Har lært meg å ta det som det kommer : ) Masse lykke til.
lillebie på`n igjen Skrevet 6. juni 2008 #6 Skrevet 6. juni 2008 fortvil ikke, den kommer nok! jeg har htt regelmessig el i mange måneder...så kom måneden hvor vi bestemte oss for å bli gravide, da forsvant den-trodde jeg. så jg ga opp å teste. jeg skal begynne på gonal-F (pga tette eggledere) nå førstkommende mensen ...og pos EL test har alltid vært på cykl dag 17...denne gangen kom den på dag 25!!!! Og mensen er derfor forsinket denne gangen....som legen sa og dr blakstad, det kommer bare an på psyken! bare fortsett å teste, eller gå å få en scanning så finner du den nok :-)
Deneb Skrevet 6. juni 2008 #7 Skrevet 6. juni 2008 Jeg sleit litt med å finne EL, så vi kjøpte en fertilitetsmonitor og da fant vi EL i første syklus. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå