Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan en bade i sjø, selv om man ruger? =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

trur du jeg har tenkt på det og. har vær på stranda hver dag denne uka, men ikke fått bada orntlig. står på papirene at man ikke skal ta kurbad, men jeg vet ikke om dette er noe med vanlig bading. men tør ikke ta noen sjangser. får bade mer orntlig senere i sommer. det er å deilig vann nå da 19 grader. deilig

Skrevet

Jeg fikk beskjed om å holde meg unna karbad, svømmebasseng og samleie i ca 10 dager!! Det siste er definitivt det vanskeligste.. ;)

Jeg aner ikke om sjøvann går under dette også...

Skrevet

Så kjedelig at det er delte svar man får fra helsevesenet! Jeg spurte her inne for lenge siden (siden vi skal på ferie i overimorra), og fikk da beskjed at man ikke skulle bade i rugetiden. Men da jeg spurte sykesøster ved innsett sa hun at det gjorde ingenting - det var akkurat som normalt nå (jada, med stikkpiller i haugevis i hutaheiti) så jeg kunne baaaaaare bade. Hm. Er det varmt nok bader jeg nok (med 3åringen min), men kanskje ikke like mye som vanlig...

Skrevet

Jaaaa, det er jo så fristende i denne varmen..=)

Skal på stranden i morgen,og det er så kjedelig om eg ikke kan bade=(

Blir det for varmt kan det vel ikke skade om eg bare " dupper" meg litt for å avkjøle meg....

Skrevet

Man skal holde seg unna karbad og samleie ca to uker etter uttak. Det er pga infeksjonsfare. Når man har hatt uttak er det nesten som et lite inngrep, og det kan da sette seg infeksjoner. Sjøvann er vel sikkert ikke så reint det heller, så ville kanskje ikke gjort det, men man kan jo vasse da. Men jeg vet ikke sikkert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...