* vannmamma * Skrevet 5. juni 2008 #1 Skrevet 5. juni 2008 I dag var jeg innom cafèen vi har tenkt å møtes på tirsdag. Viser seg at det IKKE går an å reservere bord, og det er ikke så veldig mange bord. Selv om det er rikelig med uteplasser er det jo meldt dårligere vær til uka. Det er kanskje litt risikofylt å satse på uteservering, spesielt hvis det blir bra oppmøte på treffet. Hva sier dere? Et alternativ kan være Santinos på Sjølyst (Karenslyst allé 7 ). Andre og bedre forslag? Så langt har disse "meldt seg på": MarTo Jannec2 trine;-)
Thea-81 Skrevet 5. juni 2008 #2 Skrevet 5. juni 2008 Siden jeg bor på Skøyen er det en liten sjanse for at jeg dukker opp med gutta på tirsdag Godt å se at dere holder koken med treff!
Fanny08 Skrevet 6. juni 2008 #4 Skrevet 6. juni 2008 Vi kan godt møtes der! (Hvis andre forslag trengs er kanskje Cafe m på Majorstuen et alternativ? Der er det ihvertfall mulig å parkere gratis i nærheten.) Kommer på tirsdag hvis ikke disse mens-smertene dukker opp med full styrke igjen!
Jannec2 Skrevet 8. juni 2008 #6 Skrevet 8. juni 2008 Cafe M ellerBakeriet ved siden av. Masse god plass for vogner også ;o)
* vannmamma * Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 9. juni 2008 Jeg bestiller bord på Santinos ila dagen og håper å se så mange som mulig i morgen kl 12.
phantomet Skrevet 9. juni 2008 #8 Skrevet 9. juni 2008 Jeg har bestilt min "bestevenninne", som bedriver husvask, til en ekstra runde med vindusvask og ymse imorgen. Så jeg må være hjemme og sette henne igang. Litt avhengig av når hun kommer, om det lar seg gjøre å ta en tur inn til Sjølyst...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå