Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har siden januar vært i ny jobb, men jobber så forskjellig siden jeg egentlig bare har fast vikariat. Jobber 100% en mnd, mens denne mnd f.eks er jeg nede i 60 %. det er så opp og ned. Barnefar begynner i ny jobb 4.august, men lever kun av provisjon(noe jeg misliker) men skal prøve alt for å få ny jobb. har termin i slutten av oktober. hva regner de utifra?? jeg er jo i jobb 6 av 10 mnd før fødsel. har en ekstrajobb i butikk, hvor jeg egentlig har få vakter i mnd, men jobber også ekstra innimellom. regner de bare de faste vaktene?? nav-kontoret her er så dårlig..Blir stressa av alt dette her.. Har tenkt å være hjemme i 44 uke med 100% lønn, noe annet har jeg ikke råd til. Da får barnefar de siste 6 ukene.. er det noen som skjønner noe og kan hjelpe utfra dette klønete innlegget??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137927140-hvor-mye-f%C3%A5r-jegvi/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Både du og barnefaren vil sannsynligvis få permisjonspengene beregntet ut av et snitt av inntekten, siden den er varierende. Du skal få få for reell inntekt så ekstravakter skal også telle.

Legg gjerne med lønnsslipper som dokumentasjon.

Jeg fikk beregnet foreldrepenger ut fra 12 mdrs snitt sist.

Mannen din vil få beregnet et snitt om han fortsetter i provisjonsjobben, ellers så vil han få den inntekten han har på det tidspunktet han går ut i perm om han har byttet jobb.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...