Liaes Skrevet 5. juni 2008 #1 Skrevet 5. juni 2008 Idag, etter at vi har holdt på med utredning i ett halvt år, sier gyn til oss at det egentlig er 25års aldersgrense ved prøverør...? Men at det ikke var så strengt... Vet noen om dette gjelder bare offentlig eller om det er privat og? Takk for svar:)
Gjest Skrevet 5. juni 2008 #2 Skrevet 5. juni 2008 Tror ikke det offentlige er sååå blånøye på det heller. Jeg var 25 da jeg startet opp, men har sett flere her som går offentlig og ikke har fyllt 25:-)
Silje & prinsen<3 Skrevet 5. juni 2008 #3 Skrevet 5. juni 2008 Hei.. Tror ikke alderen har så mye å si..=) Var 22 da vi startet opp.. Ingen nevnte noe om alder=)
Liaes Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. juni 2008 Flott:) Legen vår nevnte det bare i forbi farten så... Takk for svar:)
Emilia og lille Oliver:-) Skrevet 6. juni 2008 #5 Skrevet 6. juni 2008 Nei det har ikke jeg hørt om, jeg var 22 da vi begynte med ivf, vi var i det offentlige (haugesund). Hørte aldri noe negativt om at vi var unge. så du holder til på Sola så da er jo Haugesund nærmest for deg så tror ikke du trenger bekymre deg for alderen:-) Lykke til
Liaes Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 6. juni 2008 Problemet vårt ligger hos gubben! Han har få sædceller med lav bevegelighet... Legen ville ha oss opp til Haukeland... Aner ikke hvorfor,men det passer oss bra siden vi skal flytte opp til Molde i løpet av høsten:)
Snooopi Skrevet 6. juni 2008 #8 Skrevet 6. juni 2008 Her tror jeg ikke det er noen aldersgrense, dette problemet vil jo være selv om du er 20 eller 30... Lykke til:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå