Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tjuvtesta i går på RD 7, den var selvfølgelig blendahvit.

Tørka meg på do istad, og da var mensen kommet.. er ikke det veldig tidlig?! Tok en ny test, og den var svakt positiv????

Dette er et "ferskt forsøk", satte inn 2 egg..

Ble ikke trist av at mensen hadde kommet egentlig, men ble veldig trist da testen ble positiv. For nå må jeg jo lure enda mer??

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei sann er på rugedag 8 selv, men har ikke testet enda. jeg skal ikke teste før søndag eller mandag. skal ta blodprøve på mandag så mannen min tenkte at jeg like så godt kunne vente til kl 14 når jeg kunne ringe inn. DUST tenkte jeg hehe.

men du, du må huske på at du har satt inn to egg da. hvis det ene ikke er festet seg fast vil jo kroppen støte bort det ene egge - tenker nå jeg. Men det andre som er kjipt også er at medisinene kan gi positivt svar. (falske svar). jeg ville ikke ha tenkt negativt før du får tatt blodprøven. dette går så bra så hold optimismen oppe.

Jeg selv har begynt å kjenne mensen murring ganske kraftig. dette har jeg ikke så kraftig ellers. noen stikkinger også. men regner med at alt er pga uttaket og pga medisinene. men kjøpte meg tester i dag

Skrevet

Jeg testet negativt i går så jeg kan ikke ha testet positivt pga medisinene nå i dag. Så jeg vet sannelig ikke jeg, er skikkelig i villrede.

Skrevet

Uff! Prøv å holde motet oppe!! Det kan være liv laga allikevel!!

På den lappen jeg har fått fra Porsgrunn står det at Progesteron kan ikke gjøre graviditetstesten positiv, men det kan forskyve forventet menstruasjon... Hvilke medisiner er det som kan gi falskt positivt svar? Jeg vet at eggløsningssprøyta kan mulig gi det, men den burde jo ikke henge så lenge i som 10 dager...

Skrevet

Det er jo akkurat 12 dager siden den ble satt. Eggløsningssprøyta altså:-) Ellers er det ingen medisiner som kan gi falsk positiv så vidt jeg vet:-/

Dette er det aller siste forsøket vårt, selv o vi har masse egg på frys.

Vi bestemte oss for at etter dette var det nok, vi er så slitne. Så hender dette, som gir oss håp, for så å skuffe oss sikkert... Er det ikke typisk?

Dette var min 12 innsetting, hadde jo vært så moro å lyktes!:-)

Skrevet

Kjære vene så nervepirende!

Med negativ test i går, burde det vel ikke være igjen noen medisinrester som gir falskt utslag nå? Krysser fingre og tær for deg jeg nå kjærringa! Du fortjener virkelig at lille frø klorer seg fast nå!

klem

Skrevet

Takk for det, Fisefjert'n!!:-)

Jeg har ikke store forhåpninger, men drømmen er jo der. *sukk*

Klem til deg også!:-)

Skrevet

Krysse fingre for deg: )

Hvor tidlig kanman teste hjemme når det er fryseforsøk? Jeg skal på blodprøve tirsdag. Kjenner mye murr, men ikke noe annet nå.

Skrevet

Blør du mye??? Kan jo være en feste blødning....?

Masse lykke til og hold på håpet en stund til. Det er fortsatt tidlig og andre har også blødd og likevel vært gravide.

xxx

Skrevet

Min tanke er at det ikke er "verre" enn at du får beholde èn. Men er det mye, og har det fortsatt, og er det vondt? Ringt klinikken og spurt noe mer?

Skrevet

St olav er stengt så jeg får ikke pratet med de.. Jeg har ikke vondt, bare murringer. Det var liiite blod, mest slim og brune crinonerester. (Sorry VELDIG detaljert beskrivelse) Nå kommer det bare biiittelitt brun crinone når jeg tørker meg. I tillegg har jeg en voldsom hodepine..

Skrevet

Hei.

Vi er jo litt o samme situasjon.. jeg håper virkelig at det er ett egg...eller to som har festet seg! Og det samme håper jeg for min egen del. Jeg har nok blødd en del mer enn deg.. mer eller mindre vanlig menstrasjon..

Men jeg håper og håper.. er veldig spent på testen jeg skal ta i morgen tidlig. Testet positiv sist på tirsdag morgen.. så jeg HÅPER jeg ser en sterk og klar strek i morgen (brukte digital sist, hvor det stod gravid.. så aner jo ikke om den var sterk, eller svak)

Masse lykke til. Håper på det beste for deg.

Skrevet

Jeg har også en vanlig mensturasjon nå, Venter på Mirakel:-(

Ringte St.Olavs og de sa ikke stort. Men de ville jeg skulle teste igjen på dag 14. Til meg frister det nå å ta en digital, for jeg har hørt at den er mindre ømfintlig og gir utslag om hcg er over 50? så det er jo veldig positivt for din del?

Har du testet i dag? Er så spent på hvordan krysset ditt ser ut.. Håper det er klart og fint, og at blødningen avtar. Det fortjener du, altså:-)

Klem fra meg:-)

Skrevet

Clear Blue digital som selges nå, er langt MER ømfindtlig enn de ordinære. Den slår ut på godt under 25!

Jeg testet positivt med denne en torsdag ettermiddag, og fikk hCG målt til kun 9 på blodprøven morgenen etterpå...

Den slår selvfølgelig ikke ut, uten at det faktisk er hCG i produksjon, men en positiv digital trenger dessverre ikke bety at det varer eller stiger. Et blått kryss er minst like sikkert!

Hos meg hadde egget bare streifet borti den gangen, satt igang produksjonen, og sluppet taket igjen.

(PS: Men det stemmer det du hadd hørt FF, at TIDLIGERE slo CBDigital først ut på over 50...)

Skrevet

Hei.

Fikk ikke sove i natt så testet da. MEd new genaration? Fikk opp to streker. Streken for gravid var ikke så sterk som jeg gjerne skulle ha sett den. Den var litt svak.. men ikke så svak at jeg var usikke rpå om det var en strek..

På klinikken i dag så var de ikkeoptimister med at jeg hadde blødd så mye.

Testen jeg tok i natt tok jeg tre timer etter jeg var på toalettet før jeg la meg....

hvordan går det med deg da

Skrevet

Kopierer hva jeg skrev på en annen tråd jeg:

Rugedag 9 her.

Litt om mine dager i det siste:

Dag 7: Negativ test.

Dag 8: Positiv clearblue men svakt. (Ikke morgenurin) Tanta kom.

Dag 9: Litt sterkere? clearbluekryss, og en positiv digital. Blør enda

Så sannelig om jeg vet... St.olavs sa at jeg måtte se det an, kunne gå begge veier. Så da gjelder jo det deg også, det KAN gå bra! Vi må bare tro og håpe.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...