msg82 Skrevet 5. juni 2008 #3 Skrevet 5. juni 2008 har hørt at den "slites" bort etterhvert, men at det kan ta tid- den er jo blitt enda sterkere etter at huden har trukket seg sammen igjen. så håper den forsvinner snart! ikke så innmari fint med bikini..
Mamma til Leon Aleksander<3 Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. juni 2008 Æsj, jeg sola meg i dag, den ble ikke akkurat minde synlig av det! Jaja, hehe
mai mammaen til to Skrevet 7. juni 2008 #5 Skrevet 7. juni 2008 jeg hadde min sikkert i 10-11 mnd sist jeg.. denne gangen fikk jeg ingen...
Lillemarit Skrevet 7. juni 2008 #6 Skrevet 7. juni 2008 Det er 8,5 mnd siden vår gutt kom og jeg har den enda, og det gjør meg INGENTING!!!
Mamma til Leon Aleksander<3 Skrevet 7. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 7. juni 2008 Den gjør meg ikke så mye, jeg bare lurte
Grateful mom Skrevet 9. juni 2008 #9 Skrevet 9. juni 2008 Håper den forsvinner snart... på tross av alt "svinn", det er selvfølgelig verdt det! Men det er godt når man føler seg helt som seg selv igjen også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå