Mamma for 3<3 Skrevet 5. juni 2008 #1 Skrevet 5. juni 2008 Endelig!! 2 pp etter lap hadde jeg EL for første gang i mitt liv ved hjelp av trippel pergo og er nå 4 uker på vei:) Håper spira sitter der i 8 mnd til!!!
Kristine_88 Skrevet 5. juni 2008 #2 Skrevet 5. juni 2008 GRATULERER Hvordan merket du det da? tok du test??? hvor mye over evt. ikm var du da?
Mamma for 3<3 Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. juni 2008 bare følte det på meg, var helt sikker på at jeg var gravid. følte meg annerledes enn alle de andre 100 gangene jeg har testa og var livredd for at den skulle være neg. men det var den jo ikke.har aldri følt det slik før..:)IKM er i morra.
BAcer vil ha flere :) Skrevet 5. juni 2008 #4 Skrevet 5. juni 2008 JAAA!!! Gratulerer så masse!! Velkommen inn i februar-klubben :) Når er termin, da?
Gjest Skrevet 6. juni 2008 #5 Skrevet 6. juni 2008 Hurra for deg og spiren i magen- kjerringrådene dine må virkelig ha funket denne måneden
Mamma for 3<3 Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. juni 2008 har termin 14 februar:) gleder meg masse:) håper spira sitter!
Dodlimammatil2 Skrevet 7. juni 2008 #8 Skrevet 7. juni 2008 jeg har også testet positivt i dag, og regnet ut termin 14.februar 2009 dersom alt går som det skal... har dere noen symptomer enda jenter??? jeg er trøtt og har vondt i ryggen, men ellers klarer jeg ikke forstå at det kan være sant!!!!
Mamma for 3<3 Skrevet 7. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 7. juni 2008 Gratulerer så mye!!! Da har vi termin samme dag da jo:) lykke lykke til!!!
tårolilja Skrevet 26. juni 2008 #10 Skrevet 26. juni 2008 Hei! Gratulerer! Det er så godt å høre at folk klarer det etter lang tids slit:-) Jeg leste at du virkelig "gikk inn for det" denne perioden og prøvde "alt". Ble nysgjerrig på hva du tror funka for dere? Har prøvd lenge og vært gjenom lap selv, men hadde ikke hellet med oss på 1 pp etter lap. Har kjøpt Solviepect-tabletter for å se om det kan hjelpe oss, da mannens svømmere er litt late. Noen gode råd på veien?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå