Anonym bruker Skrevet 5. juni 2008 #1 Skrevet 5. juni 2008 Har ikke prøvd, men lurer på om jeg i det hele tatt skal gidde å pumpe luft i dekkene i år... Vil ikke det dersom det gjør vondt verre....
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2008 #2 Skrevet 5. juni 2008 Det kan du ikke vite før du har prøvd... Men vil anbefale deg å pumpe opp dekka jeg! Tenk om det ikke gjør det verre, og da får du jo trent litt!!
babypåvegerdritalei Skrevet 5. juni 2008 #3 Skrevet 5. juni 2008 Sykling og svømming ble jeg anbefalt av fysio forrige svangerskap. Hun sa at sykling funker fint for noen, mens andre ikke klarer det. Få noen til å pumpe opp for deg, så slipper du stresse selv ;-) . Hvis du ahr stor mage altså...hihi
ILRK Skrevet 5. juni 2008 #4 Skrevet 5. juni 2008 Jeg har vært ille plaget med bekkenløsning, og har sykklet mye jeg :-) Men nå er magen blitt så stor at det er ubehagelig... Så jeg tror jeg parkerer sykkelen nå :-)
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2008 #5 Skrevet 6. juni 2008 Takk for svar! Da skal jeg prøve meg etter at samboer har pumpet den opp :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå