Lykkelig mor til tre Skrevet 5. juni 2008 #1 Skrevet 5. juni 2008 Har du en solskinnshistoire på lager? Har du blødd og testet positivt? Har det gått bra? Jeg satt inn to egg. Blør men har testet positivt. Nesten som en vanlig mens... Setter stooor pris på gode historier her nå!
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 5. juni 2008 #2 Skrevet 5. juni 2008 Satte inn 2 egg. På rugedag 10 begynte jeg å blø, ikke så mye men litt. Blør aldri mye heller så.... På rugedag 13 skulle jeg ta en test bare for å bekrefte at den var negativ, men jaggu var det en svaaak strek. Blødde fortsatt. Tok ny test dagen etter som også var svak negativ. På rugedag 15 tok jeg en ny test som var litt sterkere og hcg-blodprøve som var positiv, men de på Aleris var ikke så veldig optimistiske og forberedte meg på at det ville å galt. Tok en ny test dagen etter som fortsatt var enda mere positiv. Og på rugedag 18 tok jeg ny hcg-blodprøve som viste en kjempefin stigning. Blødde tom 7+4. Stort sett friskt blod, men noen ganger var det også koagulert. Blødde mere dersom jeg bevegde meg litt. Er akkurat ferdig med å amme vidunderet som nå er 21 dager gammel :-)
Lykkelig mor til tre Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. juni 2008 Tusen takk for historien din Bjørnen Collargol. Vet at du slet lenge for å få det til. OG tenk at du nå sitter der med en liten baby. Jeg har to barn allerede... så jeg er heldig (men ønsker fler). Du må passe på å nyte dagene. Det går så fort. Det går VELDIG fort. Ett år er over på ett blunk. Dere må kose dere masse Og igjen, takk for din historie.. det gir meg litt håp... er spent på testen i morgen...
Gjest Skrevet 5. juni 2008 #4 Skrevet 5. juni 2008 Jeg testet positivt etter et forsøk som jeg TRODDE hade gått i vasken da mensen kom, men jeg var gravid, gitt. Mistet i uke 10 da, men det hadde jo ingenting med saken å gjøre. Så ja, du kan være gravid! Nå er jeg i samme situasjon som deg, testet negativt i går på RD7, begynte å blø i dag, og testet positivt rett etter jeg oppdaget blødningen. Ikke moro, for nå skjønner jeg hvertfall ingenting!:-( Klem til deg!
Lykkelig mor til tre Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. juni 2008 det er ikke lett å skjønne seg på dette her nei. Er veldig spent på testingen i morgen... Skal krysse fingrene for at det går bra med oss begge....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå