Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi va 5 stk som træftes i går (onsdag 4 jun) Å det va kjæmpe trivele, håpe dåkk vil fortsætt m træff, å at d e fler som dokke opp å.

Bli sekkert sætt opp nå nytj træff hen nærmest dagan??

Ka m forslag? Æ e nu flæxibel på tid æ :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

syns d va kjæmpe koseli æ å.. sjøl om æ va kommi litt længer enn ræssn..hihi.. e nu flæksibel æ å.. går nu bærre heim fertia læl æ så;)

Skrevet

Må bære få hør meininga t fleir å :) om kolles d passe. Snart beibi på dæ ja Bella, men d bli nu bære trivele om du tar m beibi om nån træff =)

Skrevet

jepp bli da d.. hehe.. joda, ska da væl alltids få tatt me prinsæssa på træff sjø;) får bærre håp fleir skriv når d passe fer dm snart så;)

Skrevet

Neste uke kanskje? For meg passer alle dager unntatt mandag. Er ikke så mange innom den her sida så vi må nok ut på 2. trimester, terminklubber osv for at folk ska få det med sæ. Men det e nesten best å bare sette opp et treff og gi beskjed om det.

Skrevet

Er ikke så ofte innom her jeg heller, men tenkte nå å ta initativ til et treff. Men ble for sein denne gangen også ;)

Onsdag eller torsdag denne uka? (18. eller 19.)? Eller samme dager neste uke?

Skrevet

Æ e nu værtfaill bortrest fra onsdan (18) t søndan..men æ suns nu d e bære å sætt opp ein dag æ, så får vi sjå ka d bli te

Skrevet

Einn om vi sætt opp tirsdag neste uke da f.eks?

Skrevet

Noen som har forslag til tid og sted da?

Skrevet

Tirsdag kveld for min del. Kl 19 kanskje? Skal vi prøve et nytt sted?

Skrevet

Jb'n på verdal da? eller på baclund på levanger da?

Skrevet

æ kan bli med vist det blir på levanger.

Skrevet

Passer det onsdag 25. også? Fikk hint om at det var bedre. Vet ikke om jeg kommer meg på nett mer før lørdag, så fint om noen setter opp treff!

Skrevet

Ta det 25 da..? på baclund..? kl. 19.00??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...