Gå til innhold

ikke alt er like lett!!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hei! jeg vil bare si at jeg støtter alle dere som er modige nok til å si: "jeg vet ikke hvem som er far til barnet". det kan ikke være lett! dere møter sikkert mange sårende kommentarer og folk som ser rart på dere! jeg har samboer og vet hvem som er far til barnet, men her en dag kom en av mine venninnerå fortalte meg at det gikk rykter om at jeg hadde vært utro flere ganger og ikke visste hvem som var far til barnet. jeg har aldri vært typen som har hatt sex med "alle" og trodde folk holdt seg for god til slike ting. jeg ble ikke særlig såret, men da jeg fortalte barnefar dette ble han oppriktig lei seg! og DET gikk inn på meg. vi bor på en liten plass, så rykter går fort! men siden har jeg fått en del blikk og det er ikke trivelig! så stå på dere som ikke vet og lykke til!!

Fortsetter under...

Tusen takk for god støtte!

Synes det er veldig bra med slike innlegg. Er selv i situasjonen der jeg ikke vet hvem faren er, og dette tærer selvfølgelig veldig på.

Men har etter mange samtaler med jordmor og psykolog forstått at jeg faktisk er modig som velger å beholde barnet til tross for alle fordommer.

Så tusen takk for kjempefin oppmuntring. :)

Takk for støtten ja :) det er alltid godt å høre at man ikke dømmes nord og ned, det er mange nok som gjør det. Men det må da gå an å gjøre noe med ryktene der dere bor...det kan ikke være så veldig trivelig når slikt kommer ut når det ikke engang er sant! (ikke det at det hadde vært trivelig om det var sant heller, men hadde skjønt mer om det hadde blitt noen rykter da) Jeg hadde spurt venninna om hvor og hvem hun hadde hørt ryktene ifra og så tatt det opp med vedkommende. Å spre slike rykter er jo direkte ondsinnet så lenge de ikke har noe slags rot i virkeligheten og selv om det hadde rot i virkeligheten så skulle folk la være å sladre om slikt. Barnefaren tror vel ikke på ryktene? Derfor han ble lei seg mener jeg.... Håper at det ordner seg for dere og at dette blir "glemt" snart så sladrekjærringene får finne på noe annet å prate om.

hei igjen!

barnefar tror ikke på ryktene! han er helt trygg på forholdet vårt:) så vi har ikke hatt noen problemer i det hele tatt. kanskje blitt litt mer glad i hverandre, hvis de går an:) litt klisje`... han kommer snart hjem fra et tre mnd langt opphold i afghanistan og vi gleder oss masse til lille gutten vår kommer:) (er snart 5 mnd på vei) slike rykter blir "glemt" og ikke like gøy å prate om etter et par mnd, så orker ikke ta de opp med noen. har nok av de som tror på meg, de som ikke gjør det kan det være det samme med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...