Gå til innhold

Gode unnskyldninger for ikke å dra på fest?anyone?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på fest med jobben idag og har akkurat funnnet ut at jeg er gravid...de vil fatte mistanke når jeg hverken røyker eller drikker.... Hva søren skal jeg si?? :) Jeg kan jo si at jeg har blitt syk men jeg er på jobb nå og skal på jobb i morgen tidlig..noen gode unnskyldninger på lur??

Fortsetter under...

Skrevet

Sist jeg ble gravid, fant jeg det ut samme dagen som vi skulle på firmafest. Jeg stilte med drikke (hadde aldri planer om å drikke selvfølgelig), MEN klaget på hodepine, og at jeg skulle begynne med å drikke vann. Verre og verre ble jeg, selvfølgelig;) og dermed så kunne jeg ikke drikke noe. Tror ingen fattet mistanke. Utover kvelden blir resten bare mer full og da tenker dem ikke klart;) vet ikke om det var det beste tipset;) men jeg var i akkurat samme sit. som deg, hvor alle forventet at jeg skulle drikke. Var det beste jeg kom på;) og det funket! Nå er jeg gravid igjen 6+3, skal i utdrikningslag i helgen. Vet ikke hva jeg skal finne på å si denne gangen. Hjelper ikke stort at kvalmen har begynt for fullt:(

Gode råd taes i mot med takk her og=)

Skrevet

He he he tusen takk for gode råd:)

Skrevet

jeg har funnet ut at det enkleste er å si ja takk til vin og late som at man drikker. Veldig få legger merke til det da. Og det er veldig enkelt hvis man beveger seg litt rundt med glasset.

Skrevet

hehe;) ikke dumt!! Husker jeg gikk rundt med et champagneglass vi fikk som velkomstdring. Satt det fra meg ganske dsikret, og woops, der hadde jeg "drukket" den champagnen;)

Skrevet

Flott at noen allerede har lurt på dette.. mange gode løsninger!

Men jeg gruer meg allikevel til 30 års laget jeg skal i neste helg... Ikke røyker jeg lenger og drikke kan jeg jo ikke ! Er så redd for at de skal finne det ut, for ønsker ikke at de blir de første som får vite at noe er på gang...

Annonse

Skrevet

Kanskje du kan si at dere prøver og at du ikke vil ta noen sjanser siden du ikke vet om du er gravid ennå?

Skrevet

Hei.

Veninnen min kjøpte alkoholfritt vin og helte over på "vanlig" vinflaske når hun var gravid. Den har jeg tenkt å "låne" når jeg skal på fest i sommer. Bare pass på at den "vanlige" vinflasken har vanlig skrukork og ikke sånn man trekker opp. ;-)

Utover kvelden merker ikke de andre at man fortsatt er edru.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...